فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

مراحل صحیح برای شستن صورت پس از آرایش

پاک کردن آرایش در طول زمان بسته شدن منافذ ، چین و چروک و پیری پوست ما خواهد بود بنابراین شستن آرایش صورت از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث زیبایی و جوانی صورت می شود. بنابراین ، بهتر است برای حفظ یک پوست سالم و جوان صورت راه درست برای شستن پوست صورت پس از آرایش در این بخش از جهان از مد مرطوب.
گام به گام شستن صورت آرایش
مرحله 1:

آب گرم صورت چربی را بهتر پاک می کند ، اما نباید از آب گرم برای شستن صورت استفاده کنید زیرا پوست شما خشک است . دمای آب مناسب بین سرد و گرم گرم است .

استفاده از آب ولرم و کرم پاک کننده است که حاوی یک مرطوب کننده هستند. شستن صورت خود را ، اما اگر بسیاری از محصولات آرایش از ژل پاک کننده و یا پاک کننده شیر استفاده کنید.

پس از شستشو ، همچنین صورت خود را با سکته مغزی حوله ملایم بر روی پوست خشک کنید ، هرگز حوله را روی پوست خود بکشید زیرا مالش حوله پوست را چین می کند.

پاک کردن آرایش

مراحل شستشو آرایش صورت با حداقل آسیب
چه پاک کننده برای آرایش صورت را انتخاب کنید؟
اگر از یک پاک کننده صورت بسیار قوی استفاده می کنید ، پوست صورت شما خشک ، تحریک شده یا حساس می شود. در فصول مختلف ، نوع مواد شوینده باید متفاوت باشد. استفاده از مواد شوینده ملایم و سبک حاوی ترکیبات نور در ماه با آب و هوای معتدل و آلودگی هوا کمتر ؛ در زمستان نیز از مواد شوینده مبتنی بر روغن استفاده کنید.
هنگامی که شما خرید یک پاک کننده صورت یا محصول ، نوع پوست خود را در نظر بگیرید و پاک کننده مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید. جهان مد مرطوب اشاره می کند که در تمام پاک کننده های صورت ، اطلاعات نوشته شده است که تعیین کننده چه شرایط پوستی مناسب هستند ، و پس از آن برچسب بر روی محصولات برای خواندن.

بهترین پاک کننده برای تمام انواع پوست
پاک کننده سالیسیلیک بهترین پاک کننده برای جوش است.

محصولات کفی بهترین پاک کننده برای افراد مبتلا به پوست چرب است.

بهترین مواد شوینده برای افراد مبتلا به پوست چرب یا چرب خشک مواد شوینده هستند.

سازمان گریم

چه مواد شوینده استفاده کنم برای شستن آرایش صورت من?
آرایش صورت و آموزش را بشویید
مرحله 2:

پنبه گلوله و جوهر و سپس آنها را بر روی لکه های چرب از صورت خود را به خلاص شدن از شر چربی در صورت خود را.

مرحله 3:

سرم های پوستی که اسپری شکل هستند و انواع مختلفی دارند برای پوست بسیار مناسب هستند. ضد چین و چروک ، مرطوب کننده ، ضد قرمزی و سرم پوست... از این نوع سرم هستند. یک یا دو بار پاشش این سرم ها بر روی پوست کافی است و پوست شما را بهبود می بخشد.

سرم پوست

سبک حرفه ای آرایش صورت شستشو
بهترین راه برای شستن آرایش صورت چیست ؟ 
مرحله 4:

پس از پاشش منبع مورد نظر بر روی پوست شما ، وقت آن است که یک رطوبت ساز ایجاد کنید . اگر شما نمی خواهید ضد آفتاب در استفاده از امروز, مطمئن شوید که به یک مرطوب کننده است که لیو Go دارای یک شمشیر است که در شب به عنوان یک قوی تر استفاده کنید و یا می توانید در مرحله قبل از اینکه سرم را با مرطوب کننده مخلوط کنید و گام به گام برای حذف.

مرحله 5:

در پایان شما باید در اطراف چشم کرم دور چشم کاهش چین و چروک های این پوست نازک منطقه شما نباید مرطوب مانند که نخود چشم شروع کنید و حذف آن را در زیر چشم راست خود را کمی بیش از یک اینچ زیر استخوان ابرو و سپس را فشار دهید. اگر قصد دارید را تشکیل می دهند ، شما باید صبر کنید تا کرم پوست را جذب می کند و سپس را تشکیل می دهند.

مرطوب کننده

چگونه برای شستن آرایش از صورت
برخی از نکات مهم در مورد آرایش شستشوی صورت:
صورت خود را با صابون بشویید زیرا پوست شما خشک خواهد شد.
اجتناب از استفاده از مواد شوینده شیمیایی و الکل.
استفاده از بسیاری از پاک کننده های صورت.
تاپس پوست سطح پوست خود را هر هفته یا هر دو هفته.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد