فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

تاثیر کرم ضد چروک دور چشم در درمان چروک و تیرگی

کرم ضد چروک یکی از پرطرفدارترین محصولات پوستی برای درمان چروک و تیرگی چشم است و معمولا خانم ها در هر سنی برای درمان آن اقدام می کنند، با الانزا همراه باشید و به سادگی چروک دور چشم را رفع کنید.


تاثیر کرم ضد چروک دور چشم برای درمان فوری و تدریجی، راه حلی مناسب در تمام سنین است. درمان چروک و تیرگی چشم یکی از بهترین روش های درمان های پوستی به شمار می رود. پوست اطراف چشم بسیار حساس و تحریک پذیر است و لازم است به آرامی و با دقت از آن مراقبت کرد.


در ادامه برای آشنایی بیشتر با کرم ضد چروک دور چشم و روش های درمانی برای هر نوع مشکلی می توانید با مجله اینترنتی الانزا همراه باشید.


فهرست مطالب

کرم ضد چروک چشم

اگر شما هم جز آن دسته از خانم هایی هستید که تصور می کنید کرم دور چشم برای سنین بالا باید استفاده شود بهتر است از فواید مصرف در سنین پایین و همچنین عوارض کرم ضد چروک دور چشم مطلع باشید.


متاسفانه استفاده نکردن از کرم ضد چروک چشم و مراقبت نکردن از پوست اطراف چشم در طولانی مدت چین و چروک و حتی تیرگی در زیر و کنار چشم های شما به وجود خواهد آورد که برای درمان آن مجبور به استفاده از روش های تهاجمی شوید.


سرعت ایجاد و عمیق شدن چین و چروک های پوست با افزایش سن بالا رفته و سریع تر از معمول پیری را به چهره شما اضافه خواهد کرد که همین موضوع مهمترین دلیل استفاده از کرم ضد چروک چشم می تواند باشد.


تاثیر کرم ضد چروک چشم

اما برای درمان و جلوگیری از پیری زودرس دور چشم شما مسیر سختی در پیش نخواهید داشت و با خرید کرم ضد چروک چشم از فروشگاه اینترنتی الانزا می توانید تاثیر کرم ضد چروک دور چشم در جوانسازی پوست را مشاهده کنید، این محصوالت حتی پف دور چشم را از بین می برند.


هنگام خرید کرم دور چشم مناسب با پوست تان باید به نکاتی ریز و جزئی توجه نمائید ، این نکات شامل:


بسته بندی کرم دور چشم نباید شیشه ای باشد، و کرم ضد چروک چشم باید تیوپی باشد و در مجاورت نور خورشید قرار نگیرد.

در صورت قرار گیری ضد چروک چشم با هوای تازه و نور آفتاب مصرف آن کرم را متوقف کرده، چرا که کیفیت محصول پایین آمده و باکتری در آن ممکن است که زیاد شوند.

در صورت قرار گیری ضد چروک چشم با هوای تازه و نور آفتاب مصرف آن کرم را متوقف کرده، چرا که کیفیت محصول پایین آمده و باکتری در آن ممکن است که زیاد شوند.

کرم های حاوی کلاژن را خریداری نمایید، کلاژن به ساخت و تولید سلول های جوان پوست کمک بسیاری خواهد کرد.

ترکیبات موجود در کرم ضد چروک چشم می تواند شامل رتینوئید، کافئین، آلفاهیدروکسی اسید، آنزیم q10 و ویتامین C باشد.

عادات غذایی، شرایط محیطی زندگی، آب و هوای محل سکونت و … که موثر در بروز چین و چروک هستند.

انواع کرم دور چشم

یکی از مهمترین ملاک های زیبایی و جذابیت در آقایان و خانم ها، به طور قطعی چشم ها هستند؛ بنابراین لازم است، برای ایجاد و حفظ سلامتی و زیبایی آن، میزان تاثیر کرم ضد چروک دور چشم را در نظر داشت و از کرم های جوانساز مناسب نوع پوست استفاده کرد.


همانطور که می دانید پوست صورت دارای منافذ بازی است که از طریق آن اکسیژن و رطوبت را به داخل پوست تان می کشد و به همین میزان آلودگی هوا و میکروب به داخل پوست نفوذ خواهد کرد اما پوست دور چشم هیچگونه منفذی نداشته و به همین دلیل آبرسانی و رطوبت آن صفر است.


انواع کرم دور چشم


این نداشتن منافذ باز باعث شده است که پوست اطراف چشم بسیار حساس شده و نیاز به آبرسانی و ترمیم داشته باشد، با این حساب ممکن است که دور چشم هر شخصی بنا به نوع پوست صورت آن نیاز به کرم دور چشم متفاوتی داشته باشد اما در مجموع تمامی خانم ها از سن ۲۵ سالگی به بعد باید برای درمان تیرگی، چین و چروک و پف دور چشم هایشان از کرم دور چشم استفاده کنند. انواع کرم های دور چشم شامل:


کرم دور چشم ضد آفتاب

کرم دور چشم مرطوب کننده

کرم دور چشم آبرسان

کرم ضد چروک

همچنین بخوانید: بهترین کرم دور چشم چیست ؟


بهترین زمان شروع استفاده از کرم ضد چروک چشم چه زمانی است؟

با خواندن این مطالب شاید برایتان این سوال به وجود بیاید که اصلا زمان درست استفاده از کرم ضد چروک چشم چه زمانی است؟ در جواب باید به شما بگوییم که برای خرید ضد چروک چشم زمان مشخصی مطرح نشده است و شما هر چه زودتر برای استفاده آن اقدام کنید به نفع خودتان خواهد بود.


در ضمن فراموش نکنید که هیچگاه برای شروع دیر نخواهد بود و هر زمان که برای درمان دور چشم هایتان شروع به ترمیم آسیب ها کنید دیر نبوده و از فرسایش بیشتر آن جلوگیری خواهد کرد.


ترکیبات موجود در هر کرم دور چشم متفاوت می باشد، پیشنهاد می دهیم برای اطلاع از عوارض کرم ضد چروک دور چشم ، پیش از مصرف برگه راهنمای داخل جعبه را مطالعه نمایید. معمولا این محصولات دارای عوارض خاص یا نگران کننده ای نیستند؛ علاوه بر این می توایند پیش از مصرف با متخصص پوست مشورت نمایید.


عوارض کرم ضد چروک دور چشم


نحوه استفاده از کرم ضد چروک دور چشم چگونه است؟

برای شروع ابتدا باید پوست صورت خود را بشویید، برای شستشوی صورت تان از یک شوینده ملایم استفاده نمائید. از آنجایی که پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است زمان استفاده از ضد چروک چشم باید با ملایمت کرم را روی پوست خود پخش کنید.


در ابتدا مقدار بسیار کمی از کرم ضد چروک را به اندازه یک برنج روی انگشت حلقه خود بزنید و پس از آن به صورت ضربه ای ملایم از زیر چشم خود شروع کنید و کرم را پخش نمایید. این مسیر را از گوشه داخلی زیر چشم شروع کرده و تا گوشه داخلی چشم از پشت چشم ادامه دهید مانند یک دایره فرضی این کار را با آرامش انجام دهید.

منبع

چگونه مژه های پرپشت داشته باشیم؟

 

مژه هایتان آسیب دیده و به آن اندازه قبل پرپشت نیست؟ از گذاشتن مژه مصنوعی و اکستنشن مژه خسته شده اید؟ دوست دارید همیشه مژه های بلند و پرپشتی داشته باشید؟ به دنبال راهی آسان برای تقویت مژه هایتان هستید؟

همه مژه ها به صورت طبیعی پر پشت و بلند نیستند، علاوه بر این عوامل بسیاری مانند شست و شوهای غیر صحیح و استفاده از پاک کننده های نامناسب و همچنین لوازم آرایشی ضد آب و متفرقه می تواند باعث آسیب دیدن، ضعیف شدن و خرد و شکنندگی مژه ها شود.

با این حال محصولات تقویتی موثری از برندهای شناخته شده وجود دارند که به کمک آن ها می توان مژه ها را تقویت کرد.

چگونه مژه های پرپشت داشته باشیم؟
اگر حس می کنید مژه هایتان آن استقامت و ضخامت قبل را ندارد و از گذاشتن مژه مصنوعی و استفاده دائم از چسب مژه، اکستنشن و کاشت مژه و هزینه های سنگین کاشت های موقت خسته شده اید و می خواهید مژه هایتان به طور طبیعی پرپشت و بلند شود، طوری که بدون آرایش هم زیبا و جذاب به نظر آید، پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مطلب از الانزا همراه باشید.

ما در این طول این نوشتار شما را با چند روش تقویت مژه خانگی آشنا خواهیم کرد و با ارائه راه حل های مفید و کارآمد سعی بر این داریم در مدت زمانی کوتاه، شما را به نتیجه دلخواهتان برسانیم.

مژه هایتان را دو بار در روز برس بکشید
برس کشیدن مژه های در طول روز، راهی آسان و بدون هزینه است که در رشد و تقویت مژه ها تاثیر شگرفی دارد. شاید این موضوع در ابتدا بسیار ساده به نظر آید و برای بسیاری از افراد این سوال پیش آید که مگر ممکن است؟ بله همین برس کشیدن به ظاهر ساده می تواند باعث سرعت بخشیدن گردش خون در این ناحیه شده و با رساندن مواد مغذی به فولیکول های مژه، به رشد بیشتر مژه ها کمک کند.

این مکانیسم دقیقا مشابه برس کشیدن موهای سر می باشد، بنابراین می توانید با برس کشیدن مژه ها دو بار در طول روز و به مقدار چند دقیقه کوتاه، شاهد رشد بیشتر مژه ها باشید.

برای این کار از برس های مخصوص مژه استفاده کنید. انواع این برس ها را در رنگ بندی های زیبا و دوست داشتنی می توانید در سایت الانزا پیدا کنید.

هر شب آرایش چشم هایتان را پاک کنید
در صورتی که آرایش دارید، هر شب و قبل از خواب آرایش چشم هایتان را پاک کنید. برای شستشو چشم ها از محلول های پاک کننده مخصوص چشم استفاده کنید و این کار را با ملایمت انجام دهید.

در نظر داشته باشید که اگر در طول شستشو چشم ها، فشار زیادی با دست ها به مژه ها وارد کنید، مژه ها آسیب می بینند و به مرور شاهد کج شدن، شکستن مژه ها و در موارد حادتر شاهد ریزش مژه ها خواهید بود.

استفاده از پاک کننده های مخصوص چشم هم از اهمیت بالایی برخوردار است. این محلول ها و پاک کننده های مخصوص صورت، حتی ریمل های ضد آب را هم به راحتی پاک می کنند و به مژه ها آسیب نمی زنند.

به مژه هایتان استراحت بدهید
حتی اگر زیاد هم از لوازم آرایشی استفاده می کنید، هر چند وقت یکبار به مژه هایتان استراحت بدهید و از ریمل استفاده نکنید. ریمل های آرایشی ضد آب از برندهای معتبر و شناخته شده موجب خشک شدن مژه ها می شوند. بنابراین پیشنهاد می شود هر چند وقت یکبار به آن ها استراحت بدهید و از لوازم آرایشی به میزان کمتر استفاده کنید.

همچنین بخوانید: کدام شهر ترکیه را برای سفر انتخاب کنیم
به مژه هایتان استراحت بدهید
از روغن کرچک استفاده کنید
روغن کرچک یک روغن مغذی است که تاثیر به سزایی در رشد و تقویت مژه ها دارد. در ساختار این روغن ویتامین E به کار رفته که باعث ضخیم شدن و پرپشت شدن مژه ها می شود. برای این کار می توانید شب بعد از شستشو کامل مژه ها و قبل از خواب از این روغن استفاده کنید.

کافیست برس مژه را به مقدار کمی روغن کرچک آغشته کنید و کامل به مژه هایتان بزنید و اجازه دهید تا صبح روی مژه ها باقی بماند. سپس صبح چشم ها را با پاک کننده های مخصوص چشم و آب ملایم بشویید. این کار را دو تا سه بار در هفته انجام دهید.

چای سبز را دم کنید و مژه هایتان را به آن آغشته کنید
چای سبز سرشار از مواد کافئین و فلاونوئید است و برای رشد مژه ها موثر است که به عنوان یک تقویت کننده مژه خانگی به شمار می آید. جالب است بدانید این مواد در رشد و ضخامت مژه ها فوق العاده موثر است. برای اینکه تاثیر آن را روی بلند شدن و ضخیم شدن مژه هایتان ببینید، ابتدا چای سبز را دم کرده، سپس اجازه دهید دمای آن پایین آمده و خنک شود.

سپس مژه هایتان را چند بار به آن آغشته کنید و در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید. در طول این زمان این مواد جذب مژه ها شده و به مرور باعث تقویت آن ها می شود.

از آلوئه ورا استفاده کنید
آلوئه ورا یکی دیگر از مواد تقویتی است که برای رشد و ضخامت مژه ها می توانید از آن استفاده کنید. آلوئه ورا طبیعی را می توانید از بسیاری از عطاری ها خریداری کنید.

ژل آلوئه ورا سرشار از ویتامین و مواد مغذی بوده و رطوبت قابل قبولی به مژه هایتان می دهد. می توانید برس مژه تان را به مقداری ژل آلوئه ورا آغشته کنید و شب قبل از خواب مژه هایتان را از قسمت ریشه تا انتها به آن آغشته کنید و اجازه دهید تا صبح این ژل روی مژه هایتان باقی بماند، سپس چشم ها و مژه هایتان را خیلی ملایم با آب گرم بشویید.

چگونه مژه های پرپشت داشته باشیم؟
علاوه بر این می توانید از مخلوط یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا و یک قاشق غذاخوری روغن مغذی روغن جوجوبا نیز استفاده کنید و برس آغشته به این مواد را به مدت ۱۵ دقیقه روی مژه هایتان قرار دهید و سپس با آب گرم بشویید.


منبع

برای رسیدن به نتیجه مطلوب این کار را تا دو ماه پیوسته انجام دهید. بی شک در کنار مژه های پرپشت و ضخیم، استفاده از مداد ابرو و ریمل ابرو هم می تواند به زیبای چشم و ابروی شما تواما کمک کند.

از جوش های بزرگ و ملتهب خود خسته شده اید؟

جالب است بدانید که داشتن پوستی سالم و زیبا یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی در همه افراد به حساب می آید. فراموش نکنید که درمان لک و جای جوش یک دغدغه همگانی برای اشخاص خواهد بود که برای درمان آن راه حل های بسیاری وجود خواهد داشت، اگر برایتان سوال پیش می آید که چگونه صورتی بدون جوش و لک داشته باشیم؟ 


شستشوی صورت با ژل شستشوی مناسب با پوست تان

شستن پوست با ژل شستشوی مناسب با پوست تان یکی از راه های جلوگیری از ایجاد جوش های چرکی و سر سیاه می شود که بر اثر وجود میکروب و باکتری ها بر روی پوست ظاهر خواهند شد.

نکته:اگر شما هم حوصله شستشوی صورت خود را نداشته و اکثرا تنبلی کرده و صورت خود را  نمی شوئید می توانید با خرید فیس براش از شر این مشکل راحت شده و مطمئن باشید که فیس براش ها برای شستشوی صورت تان بهتر هستند و کمک بسیاری در راستای داشتن پوستی سالم به شما خواهند کرد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت فیس براش با مجموعه الانزا همراه باشید و بهترین دستگاه فیس براش مناسب با پوست خود را خریداری کنید. 

نوشیدن 8 لیوان آب را فراموش نکنید

بطورکلی برای حفظ سلامتی بیشتر سعی کنید نوشیدن آب را در اولویت های برنامه روزمره خود قرار بدهید تا در  کنار آن پوستی شفاف و سالم داشته باشید، فراموش نکنید که کم آبی بدن پوست شما را دچار خشکی بیش از حدی می کند که ممکن است در طولانی مدت باعث پیری زودرس در شما شود که اصلا نتیجه خوبی به همراه نخواهد داشت. 

کرم ضد آفتاب

از دیگر گزینه های مورد نظر در راستای بروز لک های تیره بر روی پوست باید  به اشعه های مضر آفتاب و رادیکال های آزاد موجود در هوا اشاره کنیم که بسیار ضرر داشته و می تواند به پوست شما آسیب های بسیاری بزند. به یاد داشته باشید برای خروج از منزل بهتر است از یک لایه ضخیم ضد آفتاب بر روی پوست خود مالیده تا پوست شما را به درستی پوشش دهد، 

مرتب آرایش نداشته باشید

استفاده از مواد آرایشی به صورت مداوم و هر روز می تواند باعث عدم نفس کشیدن پوست شما شده و رطوبت مورد نیاز و اکسیژن به پوست تان نخواهد رسید و در نهایت منجر به آسیب پوستی خواهد شد.

به جوش های خود دست نزنید

برای داشتن پوستی سالم بهتر است از ایجاد صنایع دستی بر روی پوست خود جلوگیری کرده و اصلا به جوش های خود دست نزنید.

برنزه نکنید 

اگر شما هم از دوست داران پوستی برنزه و آفتاب سوخته هستید باید به شما یادآوری کنیم که اشعه مضر آفتاب بروز لک های قهوه ای را به احتمال نود درصد افزایش خواهد داد و شما برای از بین بردن این لک ها هیچ کاری نمی توانید انجام دهید چرا که پوست تان بسیار آسیب دیده است. 

چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف داشته باشیم؟ 

 برای داشتن پوستی سالم بهتر است چند نکته را فراموش نکنید که شامل: 

پاکسازی پوست

قبل از هر اقدامی باید بدانید که داشتن پوستی سالم تنها با پاکسازی و لایه برداری آن اتفاق خواهد افتاد، در این روش شما لایه های مرده پوست خود را برداشته و به پوست خود این فرصت را می دهید تا در صورت نیاز اکسیژن و مواد مغذی را جذب خود  کند. برای پاکسازی آرایش صورت شاید پاک کننده آرایش خانگی یک راه حل مناسب باشد.

تونر پوست

شما با استفاده از تونر پوست این امکان را به پوست خود می دهید تا PH پوست شما را متعادل کند و به صورت یک مرطوب کننده غیر مستقیم پوست شما را آبرسانی خواهد کرد، این محصول پوست شما را نرم و صاف کرده و در فرآیند پاکسازی و ترمیم پوستت نیز بسیار کمک می کند. 

ماسک ورقه ای صورت 

ماسک های ورقه ای حاوی مواد مغذی و مفیدی هستند که باید بر روی پوست تان گذاشته شود تا در صورت نیاز پوست شما را تقویت کنند. استفاده از ماسک ورقه ایی می تواند هفته ایی 2 بار به مدت 20 دقیقه انجام شود تا تاثیرات آن را بر روی پوست تان مشاهده کنید و پس از آن نیز شما برای خرید ماسک صورت ورقه ایی با تنوع بالا در جنس، کیفیت و مواد تشکیل دهنده خود می توانید با فروشگاه اینترنتی الانزا همراه شوید و خریدی با قیمت مناسب و به صرفه انجام دهید.


منبع: https://namnak.com/skin-care.p79903