فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

مراقبت از موهای دکلره شده

تغییر مداوم رنگ موها و به خصوص دکلره کردن موها آسیب جدی به ریشه موها رسانده و باعث ریزش مو ، کاهش رشد موها ، کاهش ضخامت موها و کم پشت به نظر رسیدن موها می شود.

زیبایی و علاقه به زیباتر شدن خواسته هر فردی بوده و امری کاملا طبیعی هم می باشد . اینکه انسان ها علاقه دارند زیبا باشند و زیبا هم به نظر برسند نیازمند برخورداری از سلیقه و حوصله است . رنگ کردن موها به خصوص در خانم ها، یک گرایش برای زیباتر شدن است به خصوص اگر قصد داشته باشند موهای سفید خود را پنهان کنند .


 https://elanza.com/product/LNZ-P-5098/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-i-love-extreme-crazy-volume-%D8%AD%D8%AC%D9%85-10-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1


استفاده از شامپو مناسب


رنگ مو مو ها را زبر و خشک می کند . زمانی که موهای خود را دکلره یا رنگ کرده اید ، از شامپو های مخصوص موهای رنگ شده که دارای ترکیبات نرم کننده ، ویتامین ها و تقویت کننده های مو هستند استفاده نمایید . شستن موها با این شامپو ها سبب ترمیم ریشه های آسیب دیده می شود.


 


بعد از رنگ یا دکلره 2 روز موهای خود را با آب و بدون شامپو و در انتها با نرم کننده بشویید . بعد از دو روز موها را یک هفته با شامپو بچه بشویید و از هفته دوم از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.


 


نحوه مراقبت از موهای دکلره شده,مراقبت از موهای دکلره شده

نحوه مراقبت از موهای دکلره شده


 


موهای دکلره شده را با آب داغ نشویید


به طور کلی آب خیلی گرم باعث ریزش مو و خشک شدن ان میشود . موهای شما چه رنگ شده باشد و چه نباشد نیابد با آب خیلی داغ انها را بشویید بهترین دما برای موها آب ولرم است .


 


حتما سعی کنید در پایان حمام موهایتان را با آب ولرم آبکشی کنید و برای مدت طولانی زیر آب گرم قرار نگیرید چون علاوه بر خسته و بی حال کردن موها باعث شکنندگی و خشکی پوست هم میشود .


 


کوتاه کردن موها

ارزان‌ترین بلیط پرواز مشهد رو از سفرمارکت بخر!


بهترین گوشی طراحی شده برای شما

https://elanza.com/product/LNZ-P-6267/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-big-bold-extreme


موهایتان را هر 6 تا 8 هفته، کمی کوتاه کنید. لازم نیست از کوتاه شدن یک سانتی متر از موهایتان بترسید، در عوض این کار باعث می شود، آسیب های موها کاهش یابد و دائما به مقدار این آسیب و خشکی اضافه نگردد. این کار از موخوره زدن ( دو شاخه شدن مو ) موها هم جلوگیری می کند و بافت سالم و زیبایی را در نمای کلی موهایتان، برقرار می کند.


 


ماسک رطوبت رسان بعد از دکلره مو


به جای نرم کننده و حالت دهنده مو، از ماسک رطوبت رسان مو استفاده کنید. ماسک مو برای داشتن موهای زیبا و سالم بسیار عالی است و با موادی که در ساختار خود دارد، می‌تواند به ترمیم تارهای آسیب دیده از دکلره مو کمک کند. اگر ماسک مو طبیعی و خانگی به کار ببرید، خیلی بهتر است ( هفته‌ای دو مرتبه کافی است).


 


وسایل حرارتی را کنار بگذارید.


 باور کنید این وسایل، از بزرگ ترین دشمنان سلامت و زیبایی موها هستند که شاید خیلی آن را باور نداشته باشید. خیلی سریع باعث از بین رفتن رطوبت موها و آسیب جدی در بافت کوتیکول ( لایه محافظ تارهای مو ) آنها می شود. حتی اگر موهایتان را رنگ نکرده اید هم باید از این وسایل دوری کنید.


 


روغن نارگیل یک راه‌حل ارزان اما مناسب برای موهای دکلره آسیب دیده است. 


شما می‌توانید نیم ساعت پیش از رفتن به حمام، ساقه موهای خود را با روغن نارگیل به آرامی ماساژ دهید و سپس با آب ولرم و یک شامپوی روزانه شستشو دهید.


 


نحوه مراقبت از موهای دکلره شده,مراقبت از موهای دکلره شده

ماسک رطوبت رسان بعد از دکلره مو


 


از استفاده از سولفات روی موهای رنگ شده خودداری کنید

پیشنهاد ویژه

بیتوتههمین حالا با پزشکت چت کن!مد و پوشاک,خیاطی و مزونآموزش دوخت توربان/*رایگانبیتوتهفرش باب میل خودتان را در سورنا پیدا کنید


سولفات می تواند رنگ را از مو جدا کند، به همین خاطر به دنبال شامپویی بدون سولفات باشید. سولفات حاوی نمک است، که رطوبت را از بین می برد، و نبود رطوبت کافی یکی از اصلی ترین دلایل محو شدن رنگ مو است.


 


پرهیز از قرار گرفتن مقابل نور مستقیم افتاب


قرار گرفتن زیر آفتاب موجب جذب ویتامین دی می شود اما برای مو مضر است و اسیب جدی به موها ،خشک شدن و ضعیف دن تار موها می شود . قبل از قرارگیری زیر آفتاب به موهیتان روغن زیتون طبیعی بزنید تا نور مستقیم افتاب به موهایتان اسیب نزند.


 


موهای دکلره شده را حتی الامکان صاف یا فر نکنید


موهای رنگ شده به دلیل ترکیبات رنگ خودبخود خشک و شکننده میشوند . مواد شیمیایی موجود در فر کننده ها و صاف کننده ها باعث شکنندگی بیشتر و خشکی مفرط آنها میشود و ممکن است ریشه های مو را بسوزاند اگر واقعا به فر کردن یا صاف کردن موهایتان علاقه دارید باید مراقبت از انها را شدیدتر کرده و مرتب از ماسک های تقویت کننده و شامپو های مخصوص استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است بخش زیادی از موهای خود را از دست داده و یا لطافت و زیبایی موها به طور کامل از بین برود .


 


بعد از حمام موهای خیس را شانه نکنید


شانه کردن موها وقتی خیس هستند باعث ریزش بیشتر انها میشود . موهای رنگ شده چون پایه و ریشه ضعیف تری دارند اگر بعد از حمام یا داخل حمام وقتی که خیس هستند شانه شوند بیشتر آسیب می بینند .


 


شانه کردن موها را برای وقتی بگذارید که موها کمی رطوبت خود را از  دست داده و خشک شده اند البته نباید در حالتی که موها کاملا خشک هستند هم این کار را انجام دهید در دو حالت باعث آسیب به موها میشود بهترین زمان برای شانه کردن موها چه موهای بدون رنگ و چه موهای رنگ شده وقتی است که رطوبت اندکی دارند.

منبع: https://www.beytoote.com/attire/hair/care8-dechlorinated-hair.html

ماسک ماست

4. اگر پوستی طبیعی و درخشان می خواهیداز ماسک ماست استفاده کنید
پوستی زیبا و درخشان با ماسک ماست
هیچ چیز جذاب تر از داشتن پوست درخشان نیست. و این می تواند با این ماسک ماست بدست آید.
مواد لازم:
ماست
عدس صورتی
پرتقال
دستورالعمل :
برای خرد کردن عدس و پرتقال از غذاساز استفاده کنید و یک خمیر از آنها تهیه کنید و سپس ماست را اضافه کنید.
خوب مخلوط کنید و روی صورت خود بگذارید.
اجازه دهید 15 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشورید.
پوست شما را روشن تر، نرم تر و تازه تر می کند. اگر پوست خشکی دارید، یک قاشق چای خوری عسل را مخلوط کنید تا پوست شما را مرطوب سازد.
5. ماسک ماست برای پوست های خسته و بی روح:
بهترین انواع ماسک ماست 

بهترین انواع ماسک ماست برای صورت 
با آلودگی و بی توجهی، پوست شما خسته و بی روح می شود.خوشبختانه شما می توانید به سراغ ماسک صورت ماست بروید تا این جلوه تلخ را برطرف کرده و پوست خود را جوان کنید.
مواد لازم:
4 قاشق غذاخوری ماست
1 قاشق غذا خوری پودر کاکائو
1قاشق غذاخوری عسل
دستورالعمل :
تمام مواد تشکیل دهنده را مخلوط کنید و بر روی صورت خود بزنید.
اجازه دهید این ماسک به مدت 20 دقیقه بماند و سپس با استفاده از آب ولرم شستشو دهید.
پوست شما را تازه، سالم و روشن می کند.
6. اگر می خواهید پوست خود را لایه برداری کنید از ماسک ماست استفاده کنید
لایه برداری صورت با ماسک ماست

لایه برداری صورت با ماسک ماست
ماست، هنگامی که با ترکیبات دیگری ترکیب می شود میتواند به طور خفیفی سلولهای مرده پوست را از بین ببرد. همچنین به تغذیه رسانی پوست کمک می کند.
مواد لازم:
2 قاشق غذاخوری ماست
1 قاشق غذا خوری جو
دستورالعمل :
این دو ماده را مخلوط کنید و با حرکات دایره ای ملایم برای ماساژ چهره خود استفاده کنید.
این کار کمک خواهد کرد که پوستتان از دست سلول های پوست مرده خلاص شود و اجازه می دهد پوست جدید ساخته شود.
هر چند وقت یکبار می توان از این ماسک ماست استفاده کرد:
 جوان سازی پوست با ماسک ماست

معجزه ماسک ماست برای جوان سازی پوست
هیچ چیزی مزیت ماسک صورت ماست را رد نمیکند. هیچ عوارض جانبی را به همراه نمی آورد و به شما کمک می کند پوست صاف، نرم، جوان و بدون عوارض داشته باشید. شما می توانید از این ماسک هروقت دوست داشتید، استفاده کنید. در اینجا فرکانس استفاده از ماسک صورت ماست برای انواع مختلف پوست را آورده ایم.

مدت زمان استفاده از ماسک صورت ماست برای پوست آکنه دار و روغنی:
شما می توانید هر روز برای نتایج بهینه استفاده کنید.
استفاده از ماسک صورت ماست برای پوست خشک:
خاصیت ماسک ماست 

خاصیت ماسک ماست برای پوست خشک
2 تا 3 بار در هفته برای هیدراته کردن و مرطوب کردن پوست.
استفاده از ماسک صورت ماست برای عفونت های قارچی:
هنگامی که بحث جلوگیری از عفونت قارچی پیش می آید، تعداد استفاده روزانه را افزایش دهید.
برای به دست آوردن بهترین نتایج، ماسک را 4-5 بار در روز روی صورت خود بگذارید.
مخلوط کردن ماست با مواد دیگر:
هویج رنده شده:
اگر شما پوستتان خشک است و می خواهید به نظر سالم، نرم و مرطوب برسد، هویج رنده شده به ماست بزنید و آن بر روی صورت خود بزنید. این روش پوست را جوان می کند و زیبایی طبیعی می بخشد.
 ماسک ماست و لیمو
نرمی و لطافت پوست با ماسک ماست و لیمو
آب لیمو:
اگر پوست چرب یا بی روحی دارید، این مورد برایتان بسیار عالی است چرا که کمک می کند تا منافذ پوست بسته شود و پوست لایه برداری شود.آب لیمو کمک می کند حتی رنگ پوست روشن تر شود.
 
ماسک ماست و عسل 
ماسک ماست و عسل برای مرطوب کنندگی و درخشش پوست
عسل:
پوست شما را نرم می کند.کمی عسل را به ماسک ماست صورت اضافه کنید و روی صورت خود قرار دهید.

مدل طراحی ناخن کودکانه و عروسکی

طراحی ناخن امروزه به قدری پرطرفدار شده که کودکان هم به آن روی آورده اند و دوست دارند ناخن های زیبا و فانتزی داشته باشند, طراحی ناخن دنیای گسترده ای دارد و مدل های متنوع آن تمامی ندارند.برای هر سن و هر سلیقه ای مدل طراحی ناخن های خاصی وجود دارد پس در این مطلب همراه ما باشید تا مدل های فانتزی طراحی ناخن به شکل باب اسفنجی, مینیون, کیتی, اسب تک شاخ و... را مشاهده کنید.

طراحی ناخن بچه گانه


مدل طراحی ناخن بچه گانه 

این مدل های دیزاین ناخن برای کودکان و دختر بچه های بالای 8 سال مناسب اند زیرا فانتزی و عروسکی هستند که با سلیقه کودکان جور درمیاد. اگر کودک شما هم علاقه دارد تا ناخن هایش را لاک بزنید و طراحی کنید میتوانید این تصاویر را مشاهده کنید و با توجه به آنها ناخن های دخترتان را طراحی و دیزاین کنید.

کاشت ناخن هم مانند خیلی چیزهای دیگر، از آن طوفان های زیباییست که بانوان کشور ما را در خود محو کرده و سیل افرادی که به گروه بزرگ ناخن کاشته ها اضافه می شوند، روز به روز در حال افزایش است. اگر می خواهید ناخن بکارید و دست هایتان را مانند ملکه ها زیبا کنید، ابتدا مطلب زیر را بخوانید.


 


چگونه ناخن را می کارند؟


نوع پودری معروفترین نوع کاشت است که در 85 درصد ازآرایشگاه های زنانه انجام می شود. در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می کنند و بعد از آن با سوهان برقی به ناخن شکل می دهند. برای این نوع کاشت زمانی بیشتر و سوهان کشی دقیق و حرفه ای جهت یکسان بودن 10 انگشت نیاز است.


 


این نوع کاشت زمانبر است و در هر بار ترمیم(ماهی دو ماهی یکبار) حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان بر احتیاج به سوهان کشی دارد.


 


وقتی ناخن می کارید چه اتفاقی برای ناخن خودتان می افتد؟


در فرایند کاشت ناخن مصنوعی موجب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود و تغییر رنگ ناخن، کدر شدن و رشد کم ناخن از عوارض این اقدام است .


 

به خاطر زردی دندونات روت نمیشه بخندی؟ ثبت نام کن و تو خونه دندوناتو سفید کن!


به آسونی تو ایران ارز دیجیتال خرید فروش کن و سود بالا داشته باش.



با قرار گرفتن ناخن مصنوعی روی ناخن فرد، ریشه از بین می رود و ناخن فرد دچار تغییر شکل می شود .


 


عفونت های قارچی و بیماری های ویروسی از جمله عوارض شایع کاشت ناخن است ، اغلب موارد استفاده شده در این نوع کاشت غیر استریل و چند بار مصرف هستند و از راه های انتقال بیماری های پوستی محسوب می شوند؛ بیماری های قارچی پوست، درمان عفونت قارچی و ارتباط آن با حیوانات خانگی .


 


مواد شیمیایی که در چسباندن این ناخن های مصنوعی استفاده می شوند غیر استاندارد هستند و موجب بروز حساسیت های حاد پوستی نیز می شود .


 


برای درمان عفونت های قارچی حاصل از کاشت ناخن از آنتی بیوتیک ها استفاده می شود اما گاهی ریشه ناخن به حدی آسیب می بیند که شکل طبیعی ناخن به طور کامل از بین می رود .

https://elanza.com/product/LNZ-P-5176/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-1a2-%D8%AD%D8%AC%D9%85-30-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 


کاشت ناخن های مصنوعی باعث تغییر رنگ ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و خرد شدن ناخن و کنده شدن لبه آزاد ناخن از بستر (انیکولیز) می شود .


 


متخصصان معتقدند که استفاده طولانی مدت از ناخن های کاشته شده یک بار مصرف گرفته تا ناخن های کاشته شده برای استفاده طولانی مدت می تواند باعث واکنش های دردناک و شدید شامل عفونت پوست اطراف ناخن ها و شل شدن ناخن ها شود .


 

پیشنهاد ویژه

ترک اعتیاد,ترک سیگار,ترک الکللذتت رو تغییربده| مرکز ترک اعتیادبیتوتههمین حالابامشاوره رایگان طراحی تماس بگیریدلباس دخترانه,لباس پسرانه,خرید لباس بچگانهبلوز شلوارک دخترانه وپسرانه از 49هزارتومان


خانم هایی که از ناخن های مصنوعی و کاشته شده برای زمان طولانی استفاده می کنند، ممکن است مشاهده کنند که ناخن های طبیعی آنها نازک تر و مات تر شده است و در مواردی منجر به عوض شدن جهت و محور ناخن می شوند؛ اگر اصراری برای استفاده از ناخن های مصنوعی وجود دارد، این ناخن ها باید هر 3 ماه یک بار برداشته شوند تا اجازه داده شود ناخن های طبیعی استراحت کنند .


 


عوارض کاشت ناخن


از داشتن ناخن های طبیعی خودتان لذت ببرید‎


 


 


آیا می دانید که...


علاوه بر پُرهزینه بودن، کاشت ناخن در زمانی حدود 2 ساعت انجام می شود. برای این منظور سطح ناخن به وسیله سوهان های برقی تراشیده می شود تا جایی که تنها لایه بسیار نازکی از ناخن باقی بماند. علت این تراشیدن این است که وقتی از ژل یا پودرهای مخصوص برای فرم دادن به ناخن استفاده می کنند، ظاهری برجسته نداشته باشد.


 


ناخن های کاشته شده در مواردی که قابل تشخیص از ناخن طبیعی نیستند و به اصطلاح عامه «خوب کاشته شده اند»، خطرناک ترند و در صورت شکستن ناگهانی، آسیب جدی تری را برای فرد به دنبال دارند، چرا که مواد مصنوعی مورد استفاده برای کاشت ناخن بر روی لایه ای متشکل از یک ردیف سلول، چنان محکم چسبیده اند که اگر در اثر ضربه یا کشیدگی ناگهانی بشکنند یا کنده شوند، بافت زیر ناخن شامل پوست، گوشت و عروق نیز همراه با آنها جدا می شود و آسیب های جدی را به وجود می آورد.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5135/%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%84%D8%A8-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-470

 


کاشت ناخن همراه است با هزینه کردن، تلف شدن وقت، خطرات بیماری و...، پیشنهاد می کنیم برای زیباتر شدن، راه های سنتی و علمی زیباتر شدن ناخن های خودتان را انجام دهید و از داشتن ناخن های طبیعی خودتان لذت ببرید. البته این نکته را هم نباید از نظر دور داشت که در احکام شرعی کاشتن ناخن به صورتی که برای وضو و غسل نتوانند آن را بردارند اشکال دارد ولی چنانچه شخصی مرتکب این عمل شده باشد، در صورت امکان، ناخن مصنوعی را بردارد و وضو و غسل به نحو معمول انجام شود و در صورت عدم امکان برداشتن ناخن، با همان حال وضو و غسل به عنوان جبیره انجام شود و احتیاطاً تیمّم هم کند.


 

منبع: https://www.beytoote.com/attire/cuticle/want5-plant-nails.html



عوارض لاک ناخن و مضرات این لوازم سمی آرایشی

خوب به نظر می رسد که ناخن های شما رنگی و با لباس هایتان ست باشد، یا بهتر است یکی از آن طرح هایی را داشته باشید که می تواند به خوبی استفاده شود، اما آیا سالم است که چنین موادی را بر روی ناخن های خود نگه دارید؟
انواع مختلفی از ناخن های مصنوعی وجود دارند، مانند اکریلیک، ژل و آن هایی که اثرات جانبی شناخته شده ای برای آن ها دارند، به خاطر مواد شیمیایی و نور uv مورد استفاده زمانی که آن ها اعمال می شوند، هستند و به همین دلیل است که مردم اغلب آن ها را به کار می گیرند و حتی اشکال مختلف را ترسیم می کنند و از رنگ های مختلف روی ناخن ها استفاده می کنند. این مقاله را بخوانید تا بیشتر درباره اثرات جانبی لاک ناخن بدانید.
لاک ناخن گیاهی

خطرات مختلف طراحی ناخن:
بدون اینکه حتی متوجه شوید، ممکن است در هنگام استفاده از لاک ناخن مشکلات مختلفی برای سلامتی خود ایجاد کنید. مشکل با کسی است که هر روز رنگ های ناخنش را پاک می کند و رنگ جدیدی می زند بدتر از آن، کسانی هستند که نه تنها سلامت استفاده از لاک ناخن را در نظر نمی گیرند، بلکه با استفاده از ناخن های مصنوعی که طولانی تر می ماند به ناخن های خود آسیب می رسانند.

از طرف دیگر ناخن های مصنوعی از مواد شیمیایی استفاده شده اند که برخی افراد به آن حساسیت دارند، از طرف دیگر ژل مصنوعی لاک ناخن از لامپ های uv یا ال ای دی استفاده می کند که ممکن است باعث بروز سرطان یا پیری زودرس دست شود. این مقدمه ای بود تا به بررسی تمام عوارض و خطرات موجود در لاک ناخن برای سلامت بدن بپردازیم.

کاشت ناخن

عوارض جانبی مختلفی برای سبک های لاک ناخن:
آن ها حاوی مواد شیمیایی هستند:
بله آن ها ممکن است خوب به نظر برسند و دستان شما زیباتر به نظر می رسند، اما به خاطر مواد شیمیایشان سالم نیستند. بیشتر این محصولات ناخنی، مواد سمی و بالقوه خطرناکی را در مقادیر مختلف حمل می کنند، بنابراین مهم است که مراقب برندی باشید که از آن استفاده می کنید.

از مواد شیمیایی مختلف یافت شده در این برندهای لاک ناخن، مواردی وجود دارند که ممکن است به خاطر ترکیبات آن ها مانند فرمالدهید، موجب سرطان یا اختلال در هورمون های دیگری شود.

انواع لاک ناخن

آن ها موادی دارند که تاثیرات متفاوتی دارند:
لازم به ذکر است که اغلب مواد اولیه مورد استفاده در ساخت لاک ناخن تنها زمانی مضر هستند که در معرض گرما قرار گیرند، یا زمانی که خورده شوند، در غیر این صورت می توانند ایمن باشند و روی ناخن ها استفاده شوند.

در این ترکیبات مختلف، تولوئن نیز موجود است :اثرات تولوئن شامل خشکی یا ترک خوردن پوست، سردرد، بی حسی، سوزش چشم یا گلو و به ندرت، آسیب کلیه یا کبد می شود اما در حال حاضر ممکن است از خودتان بپرسید که چرا این موارد ممکن است چنین اثراتی را داشته باشد.

 لاک ناخن ژله ای

عوارض لاک ناخن؛ لاک زدن چه خطری دارد؟
تولوئن ماده ای است که برای مخلوط کردن مواد دیگر در لاک ناخن مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل است که بیشتر مشتریان در معرض آن قرار می گیرند، حتی تکنسین های ناخن در معرض بخار آن قرار می گیرند و از آنجا ممکن است هر کدام از عوارض جانبی ذکر شده را دریافت کنند. به گفته اداره غذا و دارو، غلظت امن آن کم تر از 50 درصد است. 

عناصر دیگری مانند فورمالدهید نیز می تواند به برخی افراد حساسیت بدهد و باعث تحریک پذیری فرد شود. از فرمالدهید به عنوان نگهدارنده برای جلوگیری از آلودگی باکتریایی استفاده می شود. از طرف سازمان به این نتیجه رسیده اند که استفاده از فرمالدهید در زمانی که مقدارش از 0.2 % تجاوز نکند، امن است. 

و سرانجام، همچنین ماده دیگری نیز هست که کافور نام دارد، این ماده ای است که به لاک ناخن استحکام و درخشش می بخشد. قرار گرفتن در معرض این عنصر در مقادیر زیاد ممکن است باعث تهوع، گیجی و حتی سردرد در هنگام استنشاق اش شود.

لاک ناخن جدید

عوارض لاک ناخن می تواند بر سلامت کل بدن شما تاثیر بگذارد
استفاده از طرح ها و سبک های خلاقانه لاک ناخن متفاوت ممکن است شما را متفاوت کند، اما از طرف دیگر، شما هم چنین عوارض جانبی متفاوتی برای سلامت کلیتان دریافت می کنید. این رابطه از زدن لاک ناخن نیست، بلکه با بو کردن تمام مواد شیمیایی و موادی است که در آن یافت می شود.

از چیزهایی که ممکن است بعد از تنفس این مواد رنج ببرید، ممکن است احساس سرگیجه، حالت تهوع و سردرد باشد. اینها تاثیرات ساده ای هستند که ممکن است در حال حاضر با آن برخورد شود، اما چیزهای دیگری نیز وجود دارند که ممکن است از آن ها رنج ببرید که شامل آسیب کلیه، مشکلات زایمان، آسم و مشکلات کبد می شود.

استفاده از لاک ناخن نیز برای شش ها مضر است و ممکن است موجب افسردگی سیستم عصبی شود، ممکن است بر روی چشم، پوست، و دستگاه تنفسی تاثیر بگذارد، و در نهایت وقتی پوست در تماس قرار می گیرد، ممکن است شروع به تحریک کردن کند و موجب قرمزی و خارش شود.

لاک برای سلامتی

انتخاب لاک ناخن مناسب:
راه هایی برای جلوگیری از همه این مشکلات مربوط به لاک زدن وجود دارد که دوست دارید از آن ها استفاده کنید و همچنین راه های مختلفی برای تمیز کردن مناسب لاک ها.

برای استفاده از نوع مناسب لاک، باید یکی از آن لاک های غیر سمی را انتخاب کنید و در واقع مارک های معروف مختلفی وجود دارند که این محصولات را تولید می کنند و شما می توانید به دنبال آن بروید. فقط برای اینکه مطمئن شوید، لاکی را بخرید که هیچ کدام از این سه عنصری را که در متن پایین ذکر کرده ایم را ندارد؛ فرمالدیید، تولوین و دیبوتیل فتالات.

لاک ناخن بی ضرر 

عوارض جدی و خطرناک لاک ناخن
داخل لاک چه چیزی است؟
بسیاری از لاک هایی که در فروشگاه ها پیدا می شود، غیر سمی هستند، که به این معنی است که آن ها ایمن هستند، اما هنوز مواد اولیه دیگری برای براق کردن آن ها برای یک یک دوره زمانی طولانی تر و یا حتی خشک کردن آن ها به کار می رود. شما ممکن است مواد دیگری را نسبت به موارد ذکر شده در بالا پیدا کنید که مضر نیست، مانند: 

عامل تشکیل فیلم، که اغلب نیتروسلولوز هستند و زیاد در رنگ های خودروها به کار می رود. 

یک حلال، که بخش فرار لاک ناخن است.

مضرات لاک 

عوارض استفاده مکرر از لاک ناخن
رقیق کننده، اغلب لاک های ناخن، رقبق کننده ای مانند اتیل استات دارند، که برای تثبیت محصول و ویسکوزیته لاک مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین به منظور اجتناب از جداسازی نیتروسلولوز از مواد دیگری که لاک ناخن را تشکیل می دهند به کار می رود. 

رزین و پلاستیزر معمولاً به منظور خشک شدن لاک و هم چنین برای جلوگیری از پویته شدن لاک، به کار می روند. 

این ها چیزهایی هستند که در لاک وجود دارند. در حال حاضر نام های تجاری مختلفی وجود دارند که دیگر به اندازه قبل مضر نیستند، و ممکن است گاهی اوقات اصلا مضر نباشند؛ فقط سعی کنی که هر چند وقت ناخن های خود را پاک کنید و بگذارید مدتی هوا بخورد.

مواد داخل لاک

کدام لاک ناخن سالم و ایمن تر است؟
سبک های مختلف، طرح ها و ایده هایی وجود دارند که شما می توانید آن ها را انتخاب کنید تا لاک ناخن منحصر به فردی را برای انگشتان خود خلق کنید؛ کسانی هستند که قلب می کشند و متنی را می نویسند که با هم خوانی ندارند، و کسانی هستند که به سالن ناخن می روند و به متخصص ناخن اجازه می دهند که از حس هنری اش استفاده کنند و چیز زیبایی را رسم کند. 
در واقع سبک های مختلفی برای داشتن ناخن های زیبا وجود دارد که آن ها را زیبا می سازند اما همیشه آسان نیستند، بنابراین آن ها به یک متخصص ناخن نیاز دارند و یا به کسی نیاز دارند که قبلا این فرآیند را چندین بار انجام داده و در آن متخصص شده است.

لاک ناخن برای استفاده ایمن است اما تنها در صورتی که فرمالدهید، تولوئن یا دیبوتیل نداشته باشد، دقت کنید که قبل از خرید، بطری را چک کنید. اثرات جانبی لاک ممکن است بر سلامت کل شما تاثیر بگذارد و سلامتی ناخن های شما را به تنهایی به خطر بیندازد.

هماهنگ کردن رنگ سایه چشم با رنگ رژ لب و گونه

در کنار مطالب و نکات آرایشی که تا این بخش خوانده اید نوبت به هماهنگ کردن رنگ سایه چشم با رنگ رژ لب و گونه می رسد.
زمانی که به یک مهمانی و یا جشن عروسی دعوت می شوید دوست دارید بی عیب و نقص در آن مهمانی حاضر شوید. یکی از جنبه های همین امر آرایش زیبا و مناسب است که برای این کار در کنار مسائلی دانستن و ست کردن درست رنگ های لوازم آرایشی خیلی اهمیت دارد.
در این قسمت از بخش آرایش و زیبایی سایت الانزا قصد داریم تا بهترین ست های رنگی سایه چشم و رژ گونه و لب را بیان کنیم.
 
سایه های سرد:
زمانی که از سایه آبی، بنفش و گلبهی برای آرایش چشمانتان استفاده می کنید بهترین رنگ برای رژ لب و رژ گونه  صورتی و یا گلبهی ملایم است.
 
آرایش
سایه های تیره:
سایه مشکی تیره ترین رنگ سایه چشمی است که با این رنگ باید از رژ گونه بسیار ملایم و کم رنگ با تناژ گوجه ای استفاده کنید. رژ لب این رنگ آرایش هم باید قرمز باشد.
 
سایه های گرم:
اگر برای آرایش چشمایتان از سایه هایی مانند سایه ای با رنگ سبز، قهوه ای و نارنجی استفاده می کنید رنگ رژ لب و رژ گونه تان را نارنجی و یا آجری انتخاب کنید.
 نکته ای برای آرایش چشمان ریز و درشت:
آرایش مناسب برای چشم های پف دار استفاده از سایه های مات و تیره است.
برای چشم های گود رفته باید از سایه های تیره روشن ترکیب شده استفاده کنیم و بهتر است نوع این سایه ها براق باشد.
برای چشم های خیلی ریز هم بهترین سایه، سایه هایی با رنگ های روشن است.