فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

این چیزها موهای را می کشد

 


از سوی دیگر مو است که بسیار در معرض dklrh مواد به اصطلاح آرایشگران رایت یعنی مثل آدامس می آید. باید گفت که زمانی که مردم این وضعیت را پیدا می کنند ، به طور کامل از بین رفته و به هیچ وجه آن را احیا نخواهد کرد.


 https://elanza.com/product/LNZP-60ed55bdeb91a/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B6%D8%AF-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B4-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-300-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1


خانم ها اهمیت زیادی به موهای خود را آرایش اما گاهی همین اهمیت دادن به می تواند باعث مشکلات این است که بسیاری برای خدمات مختلف مربوط به مو مانند کراتین ،  "آلترا"., مو کرکی و... نیازی به مو آسیب دیده ، تمام مو زیبا تر است ، اما برخی از توسعه یک اثر نامطلوب داشته باشد.


 


_ موقتی تر از شما فکر می کنم


زوج


هنگامی که آرایشگران و مدیران سالن زیبایی در مورد حساسیت و نرمی موهای خود را پس از کراتینیزه و حالت وانت اوایل صحبت, ترین خانم ها برای این داوطلب. شاید تنها دلیل که چرا برخی از زنان کراتینیزه شدن در موهای خود را ترک هزینه های بالای این فرایند است. البته ، معمولا ، بسته به مناطق مختلف شهر و جنسیت ، ضخامت یا کمر و طول قیمت موهای شما متفاوت است. از آنجایی که آرایشگران قیمت بالای کراتوز را به عنوان قیمت بالای مواد خام در نظر می گیرند ، بسیاری از خانم ها به این دام می افتند. اما علاوه بر قیمت بالا ، عواقبی دارد که بهتر است قبل از امتحان بدانیم.


مواد کراتین به شدت به ریه ها آسیب می رسانند و فرد را به تومورهای بدخیم ریه حساس می کنند. البته قابل توجه است که ماهیت مواد شیمیایی مورد استفاده در این فرایند نیز مواد سرطان زا است.

https://www.haarshop.nl/blog/2018-01-keratin-shampoo

 


متخصص چه می گویند?


کوتاه مدت مو صافی


پروتئین ها بر روی مو است که رشته های دور با توسعه وجود دارد. این پروتئین ها که کراتین نام دارند در اثر مو توابع مانند رنگ و نازک شدن مو یا حتی استفاده از دستگاه های تهویه داغ مثل اتو و سشوار و صدمه دیده است به این معنی که زنجیر به هم متصل هستند برای شکستن و از این رو صافی از آنها. در حال حاضر سالنهای خواهد بود با کراتین آسیب جبران می شود اما در واقع صافی و صافی است که کاملا اثر موقت به عنوان رشته های پروتئین خشک شده و تنها برای یک زمان کوتاه به رب می شود و در هر راه نهایی درمان است چرا که اره منبت کاری اره مویی که سوخته یا آسیب فیزیکی دیده است دیگر در هیچ مهم راه است که بازسازی و کراتین-مانند


 


 موهات برای همیشه میمیره


تبلیغات.


جذابیت رنگ های بلوند یا روشن و حتی مش برجسته گاهی اوقات بسیاری از خانم ها را به رفتن به wdcult وسوسه می کند. تنک شدن مو و یا dklrasion به زبان ساده یعنی مو رنگ حذف است که پودر از مو نازک شدن و آنتی اکسیدان ها است که به سر آمده و به عنوان یک نتیجه پراکنده را طبیعی رنگ مو از ساختمان بیشتر است. اگر ما می خواهیم موهای طبیعی را بیش از 4 درجه روشن کنیم ، ابتدا باید مو را رقیق کرده و سپس از رنگ انتخاب شده استفاده کنید.


 


متخصص چه می گویند?


این مو هرگز درمان نخواهد شد


هنگامی که مو بزرگ شده است ، زیرا بافت طبیعی از بین می رود و مو خشک و آسیب دیده باقی می ماند مو شیمیایی آسیب دیده می شود. از سوی دیگر مو است که بسیار در معرض dklrh مواد به اصطلاح آرایشگران رایت یعنی مثل آدامس می آید. باید گفت که زمانی که مردم این وضعیت را پیدا می کنند ، به طور کامل از بین رفته و به هیچ وجه آن را احیا نخواهد کرد.


 


  در این زمینه بیشتر بخوانید: تقویت کننده مو

 


تبلیغات شوک می دهد با هم


کسانی که سابقه اگزما. آسم و سایر آلرژی ها در هنگام کار با تنک شدن مو باید پریشان بیشتر به راحتی جمع آوری شده نه به خاطر نازک شدن مو مواد بیش از حد قوی هستند و می توانید هر دو از این عوارض را قادر می سازد و تشدید. لذت من است که پس از استفاده از مو نازک شدن مواد شوکه که بدان معنی است که به عنوان به زودی به عنوان تنک شدن مو مواد با پوست سر تماس او را پیدا کردن و از آنجا که این مواد از نظر شیمیایی با پوست سازگاری آنها. پوست شروع به کهیر ، روستا ، بعد از مدتی ، از تنگی نفس رنج می برد ، و زمانی که من او را دیدم حالت شوک خود را. مانند کسانی که از تروما ناشی از آلرژی به پنی سیلین رنج می برند. البته ، او می گویند او تا به حال هیچ سابقه آسم موهای خود را رنگ بود و او نمی دانست هر چیزی در مورد آلرژی شدید.


 

محتوای پیشنهادی

دقت محاسبه قیمت یک ماشین استفاده می شود با منبع

دقت محاسبه قیمت یک ماشین استفاده می شود با منبع

معاملات خودکار امن با مهمات

معاملات خودکار امن با مهمات

خرید امن بدون واسطه خودکار از مهمات

خرید امن بدون واسطه خودکار از مهمات


_ بیش از حد از دست ندهید


ویتامین


پنج پره از آن چیزهایی است که بسیاری از ما در آرایشگاه برای کمک به mohaiman سعی من شما باید بدانید , شاید, کراتین یا تنک شدن مو باعث می شود نگاه از مو موقت شود اما مو فوق العاده تمیز, در علاوه بر این به هزینه های متحمل شده می تواند یکی دیگر از سود خواهد شد. آرایشگری ، بسته به ارتفاع و حجم مو ، تعیین مواد لازم برای ویتامین مو و پس از هزینه عملکرد. به طور متوسط برای هر 10 سانتی متر از مو یک آمپول مورد نیاز است و هر آمپول ویتامین در حدود 30 هزار دلار قیمت. در نتیجه, حداقل 50 هزار دلار آمریکا در هر نوبت برای خرید دستمزد ویتامین و آرایشگاه باید گران باشد. البته ، آرایشگری و مراکز زیبایی مو و پوست معمولا قیمت بالاتری نسبت به قیمت خرید مواد برای مشتریان اعلام می کنند.


 


متخصص چه می گویند?


 


موهای آسیب دیده هیچ درمانی ندارد


فوق العاده هیچ فایده ای ندارد که در تمام مراجع علمی آمده است هنگامی که مو آسیب دیده است و الاستیک دانستن و یا حتی هنگامی که مو زد نکته و تا به حال چند شاخه دیگر هیچ راهی برای درمان آن وجود ندارد و باید تنها بود. شاید اره منبت کاری اره مویی در واقعیت فیزیکی و شیمیایی آسیب خشک و شکننده شده است با دستکاری چرب مواد کمی نرم اما درمان نمی توان گفت. این چربی سوز و همچنین مواد گران قیمت لازم نیست اما می تواند روغن بادام شیرین و یا حتی ساده وازلین.


 


مو ویتامین ها را جذب نمی کند


مو, بافت که همان در جریان خون و در حقیقت جذب نمی از محیط زیست نیست البته به جز حرارتی و شیمیایی آسیب از این رو نادرست به این باور است که فوق العاده چیزی موضعی جذب تارهای مو را نمی توان گفت برای مثال ویتامین C یا d می تواند جذب مو می شود. با ویتامین تنها بافت های چرب که در تماس با مو می آیند ، آن را از خشک کردن مو حذف می شود بیشتر پذیرای.


 


نرم کننده می کند همان کار به عنوان ویتامین


استفاده از نامزدها بسیار مهم است. در واقع پس از شستن پوست ما باید برای جلوگیری از خشکی و مرطوب کننده استفاده می کنیم و موها نیز کمی خشک شامپو بعد و به کمک نیاز دارد. تهویه مطبوع ، مانند یک لایه محافظ بر روی پوشش مو و ساقه برای محافظت از.


 


_ مو این همه را تحمل نمی کند


پسوند


مو راهی است برای پرپشت و بلند آن بانوی خوش آمدید, به ویژه هنگامی که شما توضیح یک متخصص مد مو که بیشتر پسوند در اطراف ماه بهره ماه سال دفاع از لای مو و دوام و دفن زباله, مو می تواند اضافه شود درست مثل موهای طبیعی شست و تهویه زد. اگر پسوند توسط فرد ماهر انجام می شود. روز اول احساس می کند مانند جسم بین موهای شما اضافه شده است ، اما پس از چند روز ، این احساس از بین می رود. اما آنچه پسوند واقعا با مو انجام دهد.


 


متخصص چه می گویند?


 موهای ضعیف این فشار را تحمل نمی کنند


وقتی موها شروع به ریختن آن می کند و باعث می شود-یعنی ریشه مو و یا به علت هورمونی و یا هر گونه اختلال از داخل به اندازه کافی نیست و قدرت آن به راحتی می توانید به سقوط مانند یک اره منبت کاری اره مویی به هیچ وجه توانایی نیست که این فشار ناشی از گسترش تحمل چنین مو لود نمیشه و در نتیجه


 


روش های مختلف متفاوت نیست


اجازه بدهید اضافه کنم که بین روش های مختلف از فرمت تفاوت وجود دارد و آنچه که موها را با چسب بچسبانند چه با یک حلقه و یا هر روش دیگر که به آن صورت به مو فشار می آید و احتمال ریزش مو در کششی را افزایش می دهد. وزن مو متصل به موهای ضعیف مو هر گونه تفاوت را ندارد و در ریشه تنظیم می کند.


 


ضمیمهها همچنین موهای سالم را آسیب می رسانند


حتی اگر مو سالم است هم, باز کردن فرمت احتمال ریزش مو را افزایش می دهد به دلیل وسعت مو تنها می تواند وزن را تحمل کند هر وزن اضافی به ریشه فشار می آورد و سست و ریزش مو قبل از کشیدن به ارمغان می آورد. شما باید بدانید که زمانی که مو بارها و بارها فشرده (ریزش مو طولانی) ، مو هرگز به جای رشد خواهد کرد.


 


_ ماساژ جلوگیری از ریزش مو


ماساژ و مرطوب کننده


اگر اکثر مردم از آرایشگاه رفتن مطمئن شوید که این نام را برای ماساژ و مرطوب کننده برای موهای شما احتمالا شنیده چندین بار هنوز هم گرایش به مو برای خانم آرایشگر ذهن; چیزی است که در سالن های زیبایی و مراکز زیبایی با مضمون ماساژ و مرطوب اتفاق می افتد. این روش ترکیبی از ویتامین مو با ماساژ است که همراه با سایر مواد شیمیایی است. البته ، این فعالیت آرام تر از طرف افزایش یافته و درمانی خواهد بود. اما داستان هیدراتاسیون و ماساژ کمی مشکوک است زیرا نرخ خاصی ندارد ؛ نه مواد مورد استفاده ، و نه سخت افزار ، و نه حتی دستمزد آرایشگاه .


ساقه مو مانند اعصاب نباید آسیب ببیند ، اگر شکسته شود و آسیب دیده باشد ، هیچ چیز نمی تواند به آن انجام شود. هیچ مواد گران قیمت است که می تواند هر چیزی را برای مو انجام دهد و آنها را ذخیره کنید ، آن را به نام مرطوب کننده یا ویتامین وجود دارد


 


متخصص چه می گویند?


مو از فولیکول های واقع در داخل پوست سر رشد می کند. ماساژ می تواند جریان خون را در این منطقه تسهیل کند و در نتیجه می تواند اثرات مثبت داشته باشد ، البته اگر به درستی انجام شود. حتی می توان گفت که یکی از درمان های ریزش مو استفاده از داروهایی است که جریان خون را بهبود می بخشد ، مانند خانواده مینوکسیدیل یا . . . . اگر می توان آن را با ماساژ انجام می شود ، در حال حاضر آن قطعا موثر در جلوگیری از ریزش مو و رشد مو خواهد بود.


 


_ موهای طبیعی شما بهتر است


پیچش یا حلقه زنی و صاف


شاید اصطلاح" مرغ درب بعدی است که یک غاز " امر به مو از صد در صد است که اگر ما مو, ما می خواهیم به حلقه آنها و اگر ما فر, ما می خواهیم به راست آنها. اکنون, این یک حالت تغییر است, راه های مختلفی برای... برخی از ما با سشوار و دیگر وسایل گرمایش - قرار دادن یک dilkhoahman در مو وجود دارد, ما و برخی ترجیح می دهند به ارائه با مراجعه به آرایشگر و استفاده از مواد شیمیایی که از راه نگاه کردن به mohaiman پیاده کنیم. صاف کردن مو با مواد طبیعی بهترین گزینه است که مانع از آسیب به موهای شما می شود.


 


متخصص چه می گویند?


ماساژ از ریزش مو جلوگیری می کند


مو از فولیکول های واقع در داخل پوست سر رشد می کند. ماساژ می تواند جریان خون را در این منطقه تسهیل کند و در نتیجه می تواند اثرات مثبت داشته باشد ، البته اگر به درستی انجام شود. حتی می توان گفت که یکی از درمان های ریزش مو استفاده از داروهایی است که جریان خون را بهبود می بخشد ، مانند خانواده مینوکسیدیل یا . . . . اگر می توان آن را با ماساژ انجام می شود ، در حال حاضر آن قطعا موثر در جلوگیری از ریزش مو و رشد مو خواهد بود.


 


_ به رنگ های بسیار متفاوت نروید


 


رنگ

عوارض صاف کردن یا موهای زوج چیست ؟

مو صاف کردن موهای خشک به دلیل مواد تشکیل دهنده قدرتمند است که مصرف می شود

https://elanza.com/product/LNZP-60ed55bdeb91a/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B6%D8%AF-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B4-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-300-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 


مو صاف کردن موهای خشک به دلیل مواد تشکیل دهنده قدرتمند است که مصرف می شود. بعد از مدتی مو شروع به شکستن و ریزش مو آغاز می شود .

مو صاف کردن موهای خشک به دلیل مواد تشکیل دهنده قدرتمند است که مصرف می شود. پس از یک در حالی که مو شروع به بیرون رفتن و ریزش مو آغاز می شود البته اگر از مواد استاندارد استفاده شده است و کسی که می تواند آن را انجام دهد, تسلیم شدن به این مشکل آن را وارد کنید. آن هرچه کمتر برای ورود به مو. راه های مختلفی برای صاف کردن مو وجود دارد ، از جمله موهای گل ، مودو زوج یا صاف کردن مو با اتو کردن ، که البته موقت است. اطلاعات بیشتر در مورد موهای کراتین.


دانش در مورد کراتوز مو

این موضوع پس از شکایت از تعدادی از ارجاع برای کراتینیزاسیون و گزارش عوارض جانبی آن مورد بررسی قرار گرفت.



کراتین در واقع پروتئین اصلی در مو ، دندان و ناخن مو نرم و درخشش می سازد.



در افراد مبتلا به موهای فرفری یا وزوز ، این پروتئین به اندازه کافی برای نرم کردن ساخت مو نیست. کراتینیزاسیون عمدتا با جایگزینی محتوای کراتین در مو کار می کند.



کراتین لازم است برای این که از حیوانات یا سایر منابع طبیعی تامین شود. در طی این روش ، محصول ترشح کراتین بر روی مو و سپس توسط سشوار داغ جذب می شود. برای انجام این روش صاف کردن مو ، لازم است که کوتیکول مو را با کراتین پوشش داده و نرم کننده داخل مو را اعمال کنید.



این محصول است و سپس شسته کردن مو اما چه عوارض این روش برای مو?



عوارض جانبی کراتوز با اولین شستشوی مو ظاهر می شود که معمولا 72 ساعت پس از اتمام درمان است.



https://www.haarshop.nl/blog/2018-01-keratin-shampoo


خطر ابتلا به سرطان

فرمالدئید سرطان زا در بر داشت تقریبا در اکثر محصولات کراتین مو است. حتی نوع معروف کراتین مو به نام نوع برزیل شامل فرمالدئید.



اگر چه بسیاری از سالن های زیبایی مو ماسک در حال پاک کردن فرمالدئید استفاده می کنند ولی به هیچ وجه وجود ندارد و جذب مقدار بسیار کم فرمالدئید از سطح پوست پیشگیری فرمالدئید خاصیت بالقوه شدیدی برای بروز سرطان یا سرطان است.



اگر چه تعداد کمی از محصولات کراتین وجود دارد که فاقد فرمالدئید هستند ، این مواد نتایج مطلوب را ندارند ، زیرا قدرت صاف کردن مو به علت وجود فرمالدئید است.



عوارض جانبی ناشی از کراتوز مو اغلب شدید هستند. شما ممکن است خسته از پیچش یا حلقه زنی یا وز موهای خود را, اما شما باید مراقب باشید به زوج خود را با مو و به دنبال یک صاف کننده مو معمولا نمی گذشته بیش از 2 ماه.



ریزش مو

یکی دیگر از مشکل بزرگ ریزش مو در تعداد مصرف کنندگان این راه است. لازم به ذکر است که مو پس از اولین شستشو شروع به سقوط می کند ، حتی اگر از محصولات مراقبت از مو توصیه شده در سالن ها استفاده کنند.



همراه با ریزش مو, نازک شدن مو در عرض چند هفته پس از کراتوز دیده می شد.

در این موارد ، لازم است به یک متخصص برای بررسی علت ریزش مو مراجعه کنید و ممکن است نیاز به دارو در برابر ریزش مو.



تخریب ساختمان مو

مو ممکن است بلافاصله پس از کراتینیزاسیون درخشید ، اما طولانی نیست و برای 3-2 هفته پس از کراتینیزاسیون ، سازگاری و بافت مو تغییر خواهد کرد. خشک و شکننده است که تنها به شکل فر و یا حالت دهنده مو تغییر کرده و صاف آن است که پس از آن ممکن است به پایان است که شما باید مو خوب در حق تعلیق پس از 2 یا 3 بار شستن تامین نشود.



آلرژی

مانند چیزهای دیگر برای مو کراتینیزه مو نیز با واکنش های آلرژیک در تعدادی از افراد همراه شده است. این علائم عبارتند از خارش و دانه های قرمز رنگ که علائم معمول آلرژی باید رعایت شود اگر منطقه آلرژی شما, در انتخاب این روش یک مکث کمی برای است.



عوارض جانبی ناشی از کراتوز مو اغلب شدید هستند. شما ممکن است خسته از پیچش یا حلقه زنی یا وز موهای خود را, اما شما باید مراقب باشید به زوج خود را با مو و به دنبال یک صاف کننده مو معمولا نمی گذشته بیش از 2 ماه.


 


بیشتر بخوانید: چگونه مو را بدون اتو کردن درست کنید؟


 


صاف کردن مو


نتایج درمان های کراتوز بین کاربران متفاوت است


 


تا چه حد کراتوز منجر به مو?

نتایج درمان های کراتوز بین کاربران متفاوت است. در برخی از نگرانی های مشابه که قبل از,, و غیره. آنها برآورده ماه مو صاف و لخت می ماند اما در برخی دیگر رضایت کمتر است و فقط تا چند هفته موها به حالت اولیه باقی مانده است. بسیاری از مردم در مورد استفاده از فرمالدئید در محصولات کراتینیزه نگران هستند و تصمیم به استفاده از محصولات بدون فرمالدئید در پی. واقعیت این است که با وجود تب بالای کراتوز در سالن های زیبایی و آرایشگری ، مردم باید از خطرات آن آگاه باشند.



شما می توانید این لایه کراتین را بر روی سطح مو با غذا افزایش دهید?

بله ؛ با مصرف غذاهایی مانند ژلاتین و مرطوب کننده مو و ناخن ، کراتین می تواند تا حدودی رشد کند. به طور کلی ، ضخیم تر لایه کراتین مو یا ناخن ، سالم تر خواهد بود ، زیرا سلول های مرده بیرونی از سلول های زنده داخلی محافظت می کنند. نگه داشتن لایه بیرونی کراتین مرطوب نیز باعث سلامت آن و جلوگیری از ترک از برداشته شدن و برش.



حرف آخر ؟ 

آنچه من می گویم این است که کیفیت شعر که خدا به ما داده است بهترین هستند. با بسیاری از رنگ ها ، با استفاده از مواد شیمیایی مختلف بر روی مو ، اتو کردن ، سشوار ، و کشیدن خط ... سپس ما به دنبال راهی برای رفع این آسیب های مو هستیم.



کراتین مو ، شاید هم برای برخی که مو بیش از حد سرکش مو هر شانه وجود ندارد. البته گاهی اوقات مناسب است ، البته با آگاهی و آگاهی از خطرات فرمالدئید یا مشتقات آن. در پایان ، آن را تا به افرادی که می خواهند به فروش سلامت خود را به حالت مستقیم موهای خود را یا نه ؟ 

اشتباهات رایج در شستن صورت که زیبایی پوست را خراب می کند

معمول محصولات مراقبت از پوست معمولا با شستشو شروع می شود و همچنین با شستشو به پایان می رسد . هنگامی که شما برای خودتان فکر می کنم که شستن صورت است که ساده ترین کار در روال مراقبت و وجود دارد برخی از راهنمایی های شما هم نیست اما اگر این نکات مربوط به نظارت بر آن پوست خود را رنج می برند نیست از آلودگی, خارش آلرژی بیش از حد چربی یا فاقد چربی می باشد که در این قسمت سالم پوست و مو و مرطوب کننده
1. شما می توانید از خانه اشتباه استفاده کنید :

آبیاری کامل ، باید برای راهی که خاک و غیره مناسب باشد ، مناسب باشد. فرم و سلول های مرده از پوست شما ، از بین بردن ، جذب چربی طبیعی از پوست و سلول های سالم به آن را نگه دارید. پاک کننده است که بیش از حد ملایم یا بیش از حد خشن است که خشک پوست شما استفاده نکنید .

2. شستن صورت خود را به مقدار زیادی :

به طور کلی ، شستن صورت یک یا دو بار در روز یک کار بسیار استاندارد است . این نه تنها چربی را حذف می کند ، بلکه تولید چربی بیشتری را نیز ترویج می دهد . اگر در طول روز هیچ آرایش ، کرم ضد آفتاب یا عرق روی پوست صورت نداشته باشید ، از شستن صورت در شب و شستن با آب خالی خودداری کنید. مطمئن باشید که برای استراحت بین شستشو .

شستن صورت

3. استفاده از دمای آب نامناسب برای شستن صورت :

آب گرم منافذ باز می شود و آب سرد آنها را ببندید . منافذ خود قادر به باز کردن یا بستن نیستند و به رفتار خود ما بستگی دارد . آب ولرم بهترین نوع آب برای شستن پوست است و آب بسیار گرم پوست شما خشک خواهد شد .

4. در مرز پوست نکنید :
لایه برداری یک جزء از روش های سالم در روال مراقبت از پوست خود را که به ترویج حذف سلول های مرده است اما شما باید آن را اغلب انجام نمی . لایه برداری کردن در بیشتر دو بار در هفته می تواند سلول های مرده به اندازه کافی کشتن, پوست خود را نمی خواهد آسیب دیده هم .

5. کمتر باید صورت خود را بشویید :

از جایی که ما در یک جهان زندگی می کنیم که زمان محدودی داریم و همه چیز سریع می رود ، شستن صورت نیز ممکن است نادیده گرفته شود . شستشوی صورت پایین نیز می تواند باعث بسته شدن منافذ و آلودگی در آن گیر کرده است. چانه و بینی نقاط که ممکن است سقوط از قلم در طول شستشو باید مراقب باشید در مورد آن هستند .

6. من نمی دانم زمانی که مرطوب کننده :

سوال این است که برای بسیاری از مردم وجود دارد این است که خیس کردن مرطوب کننده بر روی پوست و یا خشک?  برای جذب مرطوب کننده شما نیاز به استفاده از آن به سرعت پس از شستن و خشک کردن در حالی که پوست هنوز مرطوب است .

7. شما می توانید یک حوله نادرست استفاده کنید :

هنگامی که صورت خود را با یک حوله خشک می کنید ، نباید آن را روی صورت خود بکشید. این باعث می شود که کشش پوست آسیب دیده باشد و حوله نیز نباید با شخص دیگری به اشتراک گذاشته شود . حوله را به عنوان مژه های ملایم بر روی صورت مرطوب خود بشویید .

خشک صورت خود را با یک حوله

8. شستشو pH متعادل ندارد :

اکثر شستشوی صورت حاوی قلیایی, سطح pH ایده آل است که نوسان مقدار اسیدیته . شما باید سطح اسیدیته صورت را در یک حالت متعادل نگه دارید تا باکتری های خوب باقی بمانند و میکروب ها حذف شوند . اگر شما ph صورت خود را متعادل شستشو نیست ، پوست خود را مستعد ابتلا به آکنه و باکتری های بد سلام وجود دارد می شود .

9. شما می توانید صابون استفاده کنید :

صابون سنتی pH متعادل ندارد ، در حالی که صابون جدیدتر نمی کند . این صابون ، اکثریت دارای مواد شیمیایی ضخیم هستند که چربی و رطوبت ضروری پوست نام تجاری هستند و بنابراین پوست شما خشک و خشن می شود و ضعیف و رطوبت دست شما می شود .

10. استفاده از شستشوی دست یا بدن برای صورت :

پوست بدن و دست کاملا متفاوت از پوست صورت شما است . باکتری ها و ضخامت و سطح pH تعداد غدد سباسه در پوست متفاوت هستند و بنابراین شما باید در مورد فکر می کنم این دو یکسان به یکدیگر و استفاده از یک پاک کننده برای هر دو .

11. من جایگزین دستمال مرطوب آرایش با مواد شوینده. :

این دستمال مرطوب مناسب برای پاک کردن لوازم آرایشی و یا لوازم آرایشی ضد آب برای موارد طولانی مدت است ، اما نباید به پاکسازی اعمال شود. پس از آن ، شما باید محصولات با دوام برای شستن صورت خود استفاده کنید .

12. از پاک کننده های لوازم آرایشی استفاده نکنید :

شما باید صورت خود را پس از آرایش بدون استفاده از یک پاک کننده لوازم آرایشی و بهداشتی شستشو نیست . چنین شستشو باعث از دست دادن را در پوست شما و نه به عنوان یک نتیجه از آلودگی که در اثر عمل و با جوش و آکنه و لکه های تیره پوست ظاهر می شود .

آرایش صورت تمیز

13. حوله را به اندازه کافی شستشو ندهید. :

یک حوله کثیف یک منبع عالی از آلاینده ها ، باکتری ها و میکروب ها است ، بنابراین تلاش شما برای شستن صورت به طور کامل در باد است . باکتری ها در حوله به طور مستقیم و بسیار سریع به پوست شما منتقل می شوند و از سوی دیگر حوله حمام خود را بر روی صورت خود را شسته شود باید . همیشه سه چهار حوله دست تلنگر و جایگزین حوله بعدی در مورد آن کثیف می شود تا زمانی که آن را شسته .

14 . صورت خود را قبل از خواب بشویید :

بسیار مهم است که از پوست مراقبت کنید ، صورت را قبل از خواب بشویید .حتی اگر آرایش را دوست نداشته باشید ، بهتر است قبل از خواب چهره خود را بشویید. چون در طول روز پوست خود را محلی برای تجمع چربی و عرق و پوست شما می شود قادر به دفاع از خود نیست چرا نشستن در خاک در پایان روز و در نتیجه افزایش تحریک و التهاب و آکنه خواهد شد.

15 . اهمیت شستن صورت در صبح

شستن صورت قبل از خواب به اندازه کافی برای پاک کردن پوست نیست. از آنجا که شستن صورت در صبح نیز ضروری است . با غلتیدن هنگام خواب ، باکتری ها در دهان و چربی نیز به استراحت بر روی صورت و چشم ، شما گذشت ، حتی اگر rubalshi به طور منظم تغییر دهید پشت خود را بهتر است پس از بیدار شدن از خواب شستن صورت خود را .اگر پوست حساس دارید ، نباید دو بار از مواد شوینده استفاده کنید ، به اندازه کافی برای شستن صورت در صبح یا قبل از استفاده مناسب از آب به تنهایی کافی است .

16. ماساژ صورت در لباس های شسته شده برای مدت زمان طولانی

مقدار ماساژ صورت با پاکیزگی پوست شما همراه نیست . 20-30 ثانیه شستن صورت با مواد شوینده به اندازه کافی زمان به پوست آسیب می رساند . ماساژ بیش از حد ، به ویژه هنگامی که منجر به سوزش پوست و قرمزی استفاده می شود.

بهتر شستن صورت خود را با آب ولرم اول و سپس گسترش محصول بر روی صورت خود را به صورت دوره ای . هنگام شستشو ، اطمینان حاصل کنید که منطقه T و غیره، پیشانی، بینی) و U-Zone (U-zone و غیره در اطراف فک) نیز شستشو. سرانجام, پس از آب, و غیره. برای حوله های خود را تمیز و نرم حرکات ضربه خشک آن.

چگونه برای شستن صورت خود را.

17. آیا صورت خود را پس از تمرین شستن نیست

هنگامی که شما ورزش پوست شما جذب عرق و آلودگی . در صورت عدم شستن صورت پس از ورزش ، احتمال آکنه را افزایش می دهد.

18 . شستن صورت پس از استفاده از ماسک

ما بارها و بارها در بخش بهداشت و درمان اشاره کرد که در بسیاری از دستور العمل ماسک برای شستن صورت قبل از استفاده تاکید می شود. هنگامی که صورت خود را کاملا تمیز و تمیز است ، مواد تشکیل دهنده در ماسک به راحتی می تواند برداشته شود.

پس از استفاده از ماسک باید دوباره صورت خود را بشویید زیرا این نوع ماسک در اصل به پایان رساندن مواد بر روی پوست تا 300% قوی تر از عمل سرم. این باید از خواص تامین آب باشد و مفید بودن آن را ترمیم کند.اگر تمیز کردن ماسک باید شستشو داده شود ، فقط به آرامی آن را با آب پاک کنید.

19 . بعد از شستشو از مرطوب کننده پوست استفاده نکنید

پوست را پس از شستن صورت از اهمیت زیادی مرطوب کنید . در طی یک دوره کوتاه از زمان ، سلول های سطح پوست از دست دادن رطوبت خود را ، که در این صورت مرطوب کننده مشکل تر خواهد بود.

مرطوب کننده مناسب انتقال مواد مغذی مهم به پوست و آن را تمیز و هیدراته . اگر مرطوب کننده روزانه خود را فاقد SPF, شما باید کرم های ضد آفتاب پس از آن استفاده کنید.SPF از تلاش های بهداشتی و نگهداری پوست شما محافظت می کند .

20. نمی دانستند استفاده صحیح از جوهر

در سال های نه چندان دور ، جوهر اغلب بر اساس الکل و به عنوان وسیله ای برای پاک کردن چربی از پوست بود. اما در حال حاضر ، tonraha در انواع مصنوعی و عرضه برخی از پوست tonraha به طور کامل خشک ، می تواند کار کند. برخی از آرایش برای صورت کار می کنند و برخی دیگر نیز مانند prymerha یک لایه نازک از رطوبت بر روی پوست ایجاد می کنند.

انتخاب نوع جوهر مناسب و سازگار با پوست شما از اهمیت زیادی برخوردار است . در روزهای اولیه شما فقط جوهر بر روی پوست یک بار برای اطمینان از پوست شما حساس است ، سپس شما می توانید استفاده از جوهر دو بار در روز افزایش استفاده کنید .

مراحل صحیح برای شستن صورت پس از آرایش

پاک کردن آرایش در طول زمان بسته شدن منافذ ، چین و چروک و پیری پوست ما خواهد بود بنابراین شستن آرایش صورت از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث زیبایی و جوانی صورت می شود. بنابراین ، بهتر است برای حفظ یک پوست سالم و جوان صورت راه درست برای شستن پوست صورت پس از آرایش در این بخش از جهان از مد مرطوب.
گام به گام شستن صورت آرایش
مرحله 1:

آب گرم صورت چربی را بهتر پاک می کند ، اما نباید از آب گرم برای شستن صورت استفاده کنید زیرا پوست شما خشک است . دمای آب مناسب بین سرد و گرم گرم است .

استفاده از آب ولرم و کرم پاک کننده است که حاوی یک مرطوب کننده هستند. شستن صورت خود را ، اما اگر بسیاری از محصولات آرایش از ژل پاک کننده و یا پاک کننده شیر استفاده کنید.

پس از شستشو ، همچنین صورت خود را با سکته مغزی حوله ملایم بر روی پوست خشک کنید ، هرگز حوله را روی پوست خود بکشید زیرا مالش حوله پوست را چین می کند.

پاک کردن آرایش

مراحل شستشو آرایش صورت با حداقل آسیب
چه پاک کننده برای آرایش صورت را انتخاب کنید؟
اگر از یک پاک کننده صورت بسیار قوی استفاده می کنید ، پوست صورت شما خشک ، تحریک شده یا حساس می شود. در فصول مختلف ، نوع مواد شوینده باید متفاوت باشد. استفاده از مواد شوینده ملایم و سبک حاوی ترکیبات نور در ماه با آب و هوای معتدل و آلودگی هوا کمتر ؛ در زمستان نیز از مواد شوینده مبتنی بر روغن استفاده کنید.
هنگامی که شما خرید یک پاک کننده صورت یا محصول ، نوع پوست خود را در نظر بگیرید و پاک کننده مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید. جهان مد مرطوب اشاره می کند که در تمام پاک کننده های صورت ، اطلاعات نوشته شده است که تعیین کننده چه شرایط پوستی مناسب هستند ، و پس از آن برچسب بر روی محصولات برای خواندن.

بهترین پاک کننده برای تمام انواع پوست
پاک کننده سالیسیلیک بهترین پاک کننده برای جوش است.

محصولات کفی بهترین پاک کننده برای افراد مبتلا به پوست چرب است.

بهترین مواد شوینده برای افراد مبتلا به پوست چرب یا چرب خشک مواد شوینده هستند.

سازمان گریم

چه مواد شوینده استفاده کنم برای شستن آرایش صورت من?
آرایش صورت و آموزش را بشویید
مرحله 2:

پنبه گلوله و جوهر و سپس آنها را بر روی لکه های چرب از صورت خود را به خلاص شدن از شر چربی در صورت خود را.

مرحله 3:

سرم های پوستی که اسپری شکل هستند و انواع مختلفی دارند برای پوست بسیار مناسب هستند. ضد چین و چروک ، مرطوب کننده ، ضد قرمزی و سرم پوست... از این نوع سرم هستند. یک یا دو بار پاشش این سرم ها بر روی پوست کافی است و پوست شما را بهبود می بخشد.

سرم پوست

سبک حرفه ای آرایش صورت شستشو
بهترین راه برای شستن آرایش صورت چیست ؟ 
مرحله 4:

پس از پاشش منبع مورد نظر بر روی پوست شما ، وقت آن است که یک رطوبت ساز ایجاد کنید . اگر شما نمی خواهید ضد آفتاب در استفاده از امروز, مطمئن شوید که به یک مرطوب کننده است که لیو Go دارای یک شمشیر است که در شب به عنوان یک قوی تر استفاده کنید و یا می توانید در مرحله قبل از اینکه سرم را با مرطوب کننده مخلوط کنید و گام به گام برای حذف.

مرحله 5:

در پایان شما باید در اطراف چشم کرم دور چشم کاهش چین و چروک های این پوست نازک منطقه شما نباید مرطوب مانند که نخود چشم شروع کنید و حذف آن را در زیر چشم راست خود را کمی بیش از یک اینچ زیر استخوان ابرو و سپس را فشار دهید. اگر قصد دارید را تشکیل می دهند ، شما باید صبر کنید تا کرم پوست را جذب می کند و سپس را تشکیل می دهند.

مرطوب کننده

چگونه برای شستن آرایش از صورت
برخی از نکات مهم در مورد آرایش شستشوی صورت:
صورت خود را با صابون بشویید زیرا پوست شما خشک خواهد شد.
اجتناب از استفاده از مواد شوینده شیمیایی و الکل.
استفاده از بسیاری از پاک کننده های صورت.
تاپس پوست سطح پوست خود را هر هفته یا هر دو هفته.

10 نکته در مورد خرید شامپو

یکی از عواملی که باعث بیماری بیمار در مو می شود استفاده از شامپو مناسب نیست. کارشناسان آنها را توصیه داشتن موهای زیبا و سالم, نه تنها تا آنجا که ممکن است از قرار گرفتن در معرض دود سیگار, هوای آلوده, و غیره. رنگ های مختلف و شبکه های  شامپو باباریا الانزا دائمی برای جلوگیری از, اما شامپو مناسب برای موهای خود را به خرید.

 



چگونه و چه برای شستن سر من ؟ 



1. قبل از خرید هر شامپو ، ابتدا با پزشک یا سبک مو خود مشورت کنید.

این افراد پس از تحقق چند بار شما شستن موهای خود را در یک هفته چه نوع از موهای شما ، که آیا شما ناراحتی در پوست یا نه... - موهای خود را با شامپو مناسب بشویید.



2. شامپو های مختلف برای موهای مختلف وجود دارد.

اطمینان حاصل کنید که نوع مو (چرب ، خشک ، طبیعی) را بدانید اگر رنگ شده یا فر شده باشد ، بنابراین شامپو مناسب را خریداری کنید.

 

شامپو

 

3. در نظر بگیرید که آیا شما هدف خاص برای خرید شامپو یا نه ؟  

آیا شما می خواهید را به موهای خود را نرم ، صاف ، براق و طبیعی ، و یا به نظر می رسد ضخیم تر ؟ 
کباب میخوای؟  سفارش دهید.

تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز




4-توجه داشته باشید که شامپو حاوی ماده ای به نام depathanolemin نیست،

از آنجا که تحقیقات اخیر نشان داده است که این ماده مانع رشد طبیعی مغز می شود.

 

5. هرگز ظاهر بسته بندی و رنگ شامپو خوردن. ترکیب شامپو باید برای مو مناسب باشد.

گاهی اوقات شامپو با رنگ و زیبایی غیر استاندارد و می تواند ریزش مو و خارش پوست سر را افزایش دهد.



6. خرید شامپو مارک تنها از نمایندگی های معتبر.

نوع تقلبی این نوع شامپو بسیار بالا است و شما ممکن است مقدار زیادی از پول برای شامپو پایین پرداخت. چاپ کج, بودن یک رنگ و یا داشتن جعبه و یا بروشور نشان می دهد تقلبی و یا قاچاق کالا نیست.

 
پیشنهاد ویژه
لیزر مو حذف عوارض جانبی لیزر برداشتن مو, اصلاح, مرکز لیزر بر روی آمپول پوست بیش فعالی, گفتار درمانی, درمان, اضطراب شب امتیاز و افسردگی, کیفیت خال خال در کم هزینه

شامپو



7.Be اطمینان حاصل کنید که هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضا توجه کنید.

 

8. اگر پس از استفاده از یک نوع شامپو مشاهده ریزش مو یا تغییر رنگ مو یا چرب و خشک موهای خود را به شدت،

تغییر شامپو بلافاصله و دکتر خود را برای مشاوره بپرسید.

 

9. تا آنجا که ممکن است ، اجتناب از خرید شامپو ناشناخته است که در ماهواره ها و یا برخی از آرایشگری ارائه شده است.

برخی از این شامپو ترک اثرات مضر جبران ناپذیر.

 

10. فرض نکنید که شامپو خارج بسیار بهتر از شامپو تولید شده در داخل است. حتما به مشورت با یک متخصص قبل از خرید هر یک از آنها.