فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

تکنیک های آرایش صورت گرد

به نقل از سایت نمناک صورت هر کس فرم خاص خودش را دارد مثلا گرد، کشیده، مربعی و... اما برخی از افراد از فرم صورت شان راضی نیستند و دوست دارند آن را کمی تغییر دهند یا حداقل کاری کنند که ایرادها و نقاط ضعف آن را بپوشانند؛ این موضوع بیشتر برای خانم هایی که صورت شان گرد و تپل است پیش می آید، این دسته از افراد ترجیح میدهند صوت شان کمی لاغر تر و کمی کشیده تر به نظر برسد اما لاغری صورت حالا حالاها زمان میبرد.

دسته ای از خانم ها که دوست دارند فرم صورت شان را تغییر دهند و ایرادهای آن را بپوشانند باید از ترفندهای آرایش کمک بگیرند، در این بخش از دنیای مد نمناک نکات آرایش صورت های گرد را ملاحظه میکنید.

https://elanza.com/category/face-moisturizer

- خانم هایی که فرم صورت شان گرد است باید از کرم پودرهایی استفاده کنند که پایه صورتی داشته باشد، این نوع کرم پودرها گردی صورت را کم میکنند.

توجه داشته باشید که مدل آرایش ابرو و مدل برداشتن ابرو می تواند گردی صورت را تا حدودی کاهش دهد. خانم ها با صورت گرد بهتر است ابرو های خود را به صورت زاویه دار و یا به صورت منحنی رو بالا بردارند تا صورت آن ها کشیده تر به نظر برسد.

 

آرایش ملایم صورت گرد

- اگر فرم صورت تان گرد است و چشم های ریزی دارید خط چشم دنباله دار بکشید اما اگر چشمان تان درشت است فقط ریمل بزنید کافی است.


- رژگونه زدن برای صورت های گرد و تپل باید به این صورت باشد که رژگونه تان را از روی استخوان گونه به سمت بالا و نزدیک چشم ها بکشید.

https://elanza.com/category/sunscreen

- در صورتی که پیشانی تان بلند است موهای جلوی سرتان را یکطرفه درست کنید و در صورتی که پیشانی تان کوتاه است موهایتان را بالا جمع کنید.

همیشه در آرایش کردن به این نکته مهم دقت کنید که رنگ های تیره به کوچک تر دیده شدن و رنگ های روشن به بزرگ تر دیده شدن خیلی زیاد کمک می کنند . پس به عنوان مثال اگر تمایل دارید که بینی شما کمی از حد عادی کوچکتر دیده شود باید از کرم پودر و یا سایه های به رنگ تیره استفاده کنید و اگر تمایل دارید که گونه های شما از حالت عادی پر تر و بزرگ تر دیده شوند حتما باید از رژ گونه های به رنگ روشن استفاده کنید . مثلا برای تیره کردن صورت تان شما می توانید از پودر ها و یا کرم های برنزه که یک تا دو درجه از رنگ پوست طبیعی شما تیره تر هستن استفاده نمایید . چون از رنگ های تیره و روشن کنار هم استفاده می کنید لازم است که پایان کار با یک برس بزرگ رنگ های تیره رو روشن روی پوست تان را ترکیب کنید .


 

فرقی نمی کند شما چه نوع پوستی دارید. استفاده از پرایمر یا همان زیرساز آرایش، پوست شما را صاف، درخشان و بی عیب و نقص نشان خواهد داد. پرایمرها جای جوش، لک های پوستی و آکنه را می پوشانند و یک پوشش دهنده آرایشی عالی محسوب می شوند. برای انواع پوست چرب، پوست خشک یا مختلط، پرایمر آرایشی مخصوص و مناسب وجود دارد. کافی ست شما پوست خود را بشناسید تا زیرساز آرایشی مناسب را انتخاب کنید.

 

استفاده از پد آرایشی، روش مناسبی برای پوشش دادن پرایمر روی پوست می باشد.

 

ترفندهای آرایشی برای صورت گرد

- برای انتخاب رنگ رژلب سراغ رنگ های گرم و رژلب های پررنگ بروید.


- در آرایش صورت تان از رنگ های روشن استفاده نکنید و رنگ های تیره را ترجیح دهید.

برای اینکه بینی‌تان کوچک‌تر به نظر برسد باید با پودر تیره‌تر از پایه پوست‌تان دو طرف تیغه بینی را تا حدود یک سانتی‌متر قبل از سوراخ بینی تیره کنید. یادتان باشد که نباید رنگ تیره را روی تیغه بزنید، چون در این صورت بینی حالتی بدشکلی پیدا می‌کند. باید روی تیغه بینی را رنگ روشن بزنید تا تضاد بین رنگ تیره و روشن حالت بینی را زیباتر نشان دهد. اگر بینی‌تان بلند است بخش پایینی بینی یعنی میان دو سوراخ بینی را هم تیره کنید.

با استفاده از رژ گونه در رنگ های سرخ و صورتی، برجستگی مطلوبی را روی گونه هایتان ایجاد کنید. رنگ رژگونه برای تکنیک آرایش صورت گرد بسیار حائز اهمیت است.

 https://elanza.com/category/face-mask

رژگونه زدن برای صورت های گرد و تپل باید به این صورت باشد که رژگونه تان را از روی استخوان گونه به سمت بالا و نزدیک چشم ها بکشید.

 یادتان باشد برای لاغرتر به نظر رسیدن نباید رژلب پررنگ داشته باشید و برای بیشتر جلوه دادن آرایش باید تنها روی چشم‌ها کار کنید و برای لب‌ها تنها یک برق لب یا براق‌کننده کافی است؛ چراکه پررنگ و برجسته کردن لب‌ها گردی صورت را بیشتر نشان می‌دهد

https://namnak.com/


حفاظت از ویروس کرونا با وسایل بهداشتی

با همه‌گیری ویروس کرونا و آغاز موج سوم این ویروس خطرناک، بهتر است باز هم مراحل محافظت از خود و عزیزانمان را باهم مرور کنیم تا با دقت و مراقبت بیشتری از ابتلا به این بیماری جلوگیری نماییم.

همان طور که مشخص است ماسک و محلول‌های ضد عفونی امروزه جزئی از زندگی روتین و روزمره همه ما شده است و لحظه‌ای از ما جدا نمی‌شود.

فروشگاه روژا با آرزوی سلامتی برای همه شما، با بررسی محصولات موجود در بازار، آماده ارائه خدمات و محصولات مناسب بهداشتی و ضدعفونی از جمله انواع ماسک‌های پارچه‌ای، ژل، محلول و اسپری ضدعفونی کننده برای حال و هوای این روزهای شماست.


ماسک پارچه ای

ماسک پارچه‌ای


خرید ماسک پارچه ای مزایای زیادی دارد که مهم‌ترینش قابلیت چند بار استفاده و یکبار مصرف نبودن آن است. شما به راحتی می‌توانید این ماسک‌ها را پس از هربار استفاده شسته، ضدعفونی و مجدداً استفاده کنید. در این ماسک‌ها از پارچه 100٪ بهداشتی استفاده شده و فیلتر داخل اکثر آنها نیز قابل تعویض است. این ماسک‌های قابل شستشو را بدون نیاز به فیلتر نیز می‌توانید استفاده کنید. هر ماسک شامل یک لایه کتان، یک لایه وال نخی ضد حساسیت و در برخی جیب وال داخلی برای قرار دادن فیلتر اسپان باند می‌باشد. در بسته بندی بعضی از ماسک‌ها سه فیلتر جداگانه نیز  جهت تعویض قرار دارد. انواع دیگری از ماسک‌های پارچه‌ای نیز در فروشگاه روژا موجود است که قابلیت استفاده دو رو جهت استفاده از هر دو سمت ماسک را دارد که از پارچه 100٪ پنبه بهداشتی تهیه شده است.


ضد عفونی کننده عش

محصول مناسب دیگری که در دسترس شما قرار دارد محلول ضد عفونی کننده عش برند نام آشنای محصولات بهداشتی است. محلول ضد عفونی دست عش جهت ضدعفونی بهداشتی دست‌ها قبل از اعمال جراحی و درمانی و ضدعفونی پوست قبل از تزریق، سوراخ کردن گوش، خون گیری و واکسیناسیون به مدت 30 ثانیه بسیار مناسب می‌باشد. این محلول دارای اثر ضد باکتری، ضد قارچ و ضد ویروس HIV، HBV و HCV و آنفولانزا و کرونا می‌باشد.


ژل ضدعفونی کننده دست شون


امروزه علاوه بر ماسک، خرید ژل ضدعفونی کننده نیز به علت استفاده آسان و سریع و قابلیت حمل راحت، از واجبات جدایی ناپذیر زندگی روزمره و روتین ما شده است. برند شون طی سال‌های اخیر تبدیل به برند محبوب و با کیفیتی در بین مشتریان خود شده و هر روز به تعداد مشتریان وفادار این برند افزوده می‌شود. این برند علاوه بر محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت، محصولات ضدعفونی کننده مناسبی برای این روزها به بازار تولید و عرضه کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به ژل ضدعفونی کننده دست شون اشاره کرد. این ژل ضدعفونی کننده ضدالتهاب و ضد حساسیت است که بر پایه الکل 70٪ تولید شده و از آلودگی‌های ویروسی و عفونت‌های باکتریایی پیشگیری می‌کند. این محصول حاوی عصاره بابونه و آلوئه‌ورا، و مرطوب کننده و نرم کننده پوست دست نیز می‌باشد.


اسپری ضدعفونی کننده دست و سطوح حناسی

اسپری ضدعفونی کننده دست و سطوح حناسی باعث نرمی و لطافـت پوست دست بدون ایجاد حساسیت می‌شود. همچنین  نیاز به آبکشی و خشک کردن ندارد و دست‌ها را کاملاً تمیز و ضدعفونی می‌نمـاید. این اسپری دارای ترکیبات مرطوب‌کننده و نرم‌کننده است که از خشکی پوست جلوگیری کرده، فوق العاده موثر و بی‌خطر است و همچنین چسبندگی نیز ایجاد نمی‌کند. طبق نظر مشتریان این محصول، این اسپری برای ضدعفونی کردن کیسه‌های خرید و حتی بسته هایی که از بیرون دریافت می‌کنیم نیز بسیار کاربردی است.


محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح هیدرودرم


از دیگر محصولات کاربردی مناسب این روزها می‌توان به محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح هیدرودرم نیز اشاره کرد. این محصول در سایز کوچک با قابلیت حمل آسان در اختیار شماست و نیازی به آبکشی ندارد. محلول هیدرودرم حاوی گلیسیرین، ویتامین E، و ژل آلوئه ورا است و آسیبی به پوست شما نمی‌رساند. 


ژل ضدعفونی و پاک کننده دست درماکلین


ژل ضدعفونی و پاک کننده دست درماکلین با بوی بسیار عالی نیز از محصولات محبوب این روزهای بازار است.

این ژل، برای از بین بردن سریع باکتری‌ها و ویروس‌های موجود روی پوست دست به کار می‌رود. ژل‌های ضدعفونی کننده، صابون نیستند. آنها حاوی الکل می‌باشند که نسبت به تریکلوزان و ژل گزیلنول سریع‌تر روی باکتری‌ها اثر می‌کنند. این ژل‌ها نیازی به آب‌کشی و خشک کردن ندارند، به سرعت تبخیر می‌شوند و برای خشک کردن آنها نیازی به استفاده از آب، حوله و دستمال کاغذی نیست. اغلب از این ژل‌ها زمانی استفاده می‌شود که شستشوی دست‌ها با صابون و آب امکان‌پذیر نیست.
https://elanza.com/category/pancakes

فیس براش ابزاری برای شستشوی صورت

یکی از دغدغه های اصلی خانم ها بعد از آرایش صورت به طور معمول پاکسازی و تمیز شدن صورت از مواد آرایشی و آلاینده های موجود در فضا و مواد آرایشی است. ماندن آلودگی و چربی ها بر روی پوست به مرور زمان باعث بسته شدن منافذ پوست و چین و چروک می شود. فیس براش یک دستگاه دستی یا برقی است برای شستشو پوست صورت از آلودگی های روزانه و چربی های اضفی بر روی پوست و منافذ پوست را عمقی پاکسازی می کند. یکی از بهترین مزایای فیس براش ها افزایش گردش خون در پوست و تحریک بافت کلاژن سازی پوست و از بروز جوش و آکنه های پوستی جلوگیری می کند. با خرید ابزارهای آرایشی و بهداشتی مثل فیس براش و استفاده مکرر از آن باعث لایه برداری سطحی پوست و از بین رفتن سلول های مرده شده و به جذب بهتر کرم ها کمک می کند. عملکرد فیس براش ها به دو صورت باطری و شارژی بوده که در مقابل آب مقاوم هستند و در هنگام استفاده لازم نیست فشار زیادی بر روی پوست بیاورید به این دلیل که باعث نازک شدن و تحریک بافت های پوستی می شود.


واژه فیس براش انگلیسی و به معنی “ابزار شستشوی صورت” می باشد، همه میدانیم اگر صورتمان را فقط با شوینده های مختلف مثل صابون، ژل شستشو و … پاک کنیم مقداری از آلودگی در عمق پوست باقی می ماند بماند ولی با استفاده از فیس براش می‌توان پوست را عمیق تمیز کرد و باعث شفافیت و روشنی پوست شویم. برس های موجود در فیس براش با لرزش و چرخش تمامی منافذ پوست را عمیقا پاکسازی می کند و هر یک از برس یا سرها برای قسمت های مختلف بدن مناسب است، برای مثال یکی از آنها، برس بدن نام دارد و می‌توان از آن به جای لیف حمام استفاده کرد. هر فیس براشی را نمی‌توان با خود به حمام برد مگراینکه ضدآب و قابل شستشو باشد وگرنه اگر دستگاهتان ضد آب نباشد، در حمام آسیب جدی خواهد دید و ممکن است کاملا از کار بیفتد.


چرا از فیس براش استفاده کنیم؟

فیس براش برای افرادی که پوست تیره ای و حساسیت کمتری دارند یک روش درمانی برای از بین بردن آلودگی ، لایه برداری، پاکسازی و جلوگیری از جوش زدن عمل میکند همچنین با خرید فیس براش های مختلف مناسب برای استفاده روزانه افراد با هر نوع پوستی می باشد.


انواع فیس براش

فیس براش ها در دو نوع تولید می شوند :


1 ) فیس براش چرخشی


فیس براش چرخشی از برس های مختلف و قابل تعویض ساخته شده است که بیشتر برای پاکسازی پوست از آن استفاده می کنند. برس های نرم آن برای استفاده روزانه افرادی که پوست حساسی دارند بسیار مناسب است و برس با سختی مناسب برای پوست های چرب و برس های سخت آن برای لایه برداری های هفتگی بسیار موثر و مناسب است. فیس براش های چرخشی معمولا برقی یا شارژی هستند که با روشن کردن آنها به صورت دورانی شروع به حرکت بر روی پوست می کنند.


2 ) فیس براش لرزشی (ویبره)


فیس براش های لرزشی مناسب برای افرادی است که پوست های حساسی دارند، با روشن کردن آن برس ثابت هست و دستگاه با سرعت بالایی لرزش و ویبره دارد تا پوست را از آلودگی های روزانه پاکسازی کند. فیس براش لرزشی همچنین به عنوان یک ماساژور صورت مناسب هم عمل می‌کند که برای جریان خون رسانی پوست نیز بسیار مفید است.


مزایای استفاده از فیس براش


استفاده کردن از فیس براش برای صورت و بدن مزایای زیادی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

از بین بردن سلول‌های مرده

پاکسازی و شستشوی پوست

کوچک کردن منافذ باز صورت

زدودن هر نوع آلودگی از روی پوست

افزایش خون رسانی به سلول‌های پوست

جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس

چذب بهتر آبرسان و انواع کرم‌های مراقبتی پوست

پیشگیری از به وجود آمدن جوش‌های سرسیاه روی صورت

پاکسازی عمیق پوست صورت و بدن و از بین بردن چربی‌های روی پیشانی و بینی

چقدر و چطور از فیس براش استفاده کنیم؟

استفاده بیش از یکبار در روز از فیس براش باعثت از بین رفتن چربی های مفید پوست و به هم خوردن PH طبیعی پوست صورت و بدن می شود. بعد از استفاده از فیس براش و شستشوی صورتتان با این دستگاه، پوست شما به‌طور کامل از چربی و روغن پاک شده و به همین دلیل اگر از آب‌رسان و مرطوب‌کننده پوست استفاده نشود، پوست شما شروع به تولید چربی بیشتر خواهد کرد.


آیا فیس براش باعث جوش زدن می‎شود؟

در بسیاری از افراد که دارای پوست نرمال و بدون جوشی هستند بعد از اولین استفاده از فیس براش طبیعی است که صورتشان دچار جوش های ریز و سطحی شود و این به این دلیل است که لایه مرده پوست شما در حال از بین رفتن است و هم‌زمان ممکن است جوش‌های عمق پوست کمی به سطح بیایند و به شکل جوش‌های ریز دیده شوند. بعد از ۲ الی ۳ هفته بعد از شروع که پاکسازی اولیه‎ منافذ پوستی شما انجام شد، جوش‌ها از بین می‌روند و به‌طور کلی پوستتان در معرض شیوع جوش کمتری قرار خواهد گرفت پس با خیال راحت از آن استفاده کنید.