فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

پاک کننده شیر ، پاک کننده آرایش و نرم کننده طبیعی

استفاده از fumhai تولید کننده تصفیه و sherpakha در مزایای آن است. معایب ، نیز وجود دارد که از زمین ، ساخت حساسیت لایه پوست اسید مفید یک تابع طبیعی از پوست با مشکل آن مواجه است.

 https://elanza.com/product/LNZ-P-5858/%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%BE%D8%A7%DA%A9-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-purifying-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1


شیر پاک کننده یکی از مورد نیاز ترین لوازم آرایشی و بهداشتی برای همه خانم ها که به آن نیاز به تمیز کردن آرایش خود است. به جای خرید شیر پاک کننده ها و تکه های شیمیایی با دستور العمل های خانگی زیر این محصولات به راحتی در خانه خود را آماده می شوند.


 


آب گلاب ، بوی تهاجمی.

گلاب به تنهایی پاک کننده خوب است. آب گل رز می تواند صافی پوست و نرمی او را تحریک کند. این مایع شگفت انگیز چربی را از پوست پاک می کند و پوست شما را جوان و زیبا می کند. همچنین آب گل رز به علت آنتی اکسیدان ها و ویتامین های مختلف می تواند علائم پیری را جلوگیری و تغذیه کند.


از سوی دیگر ، خواص ضد عفونی کننده ، ضد التهابی و ضد باکتری طبیعی نیز دارد. آب گلاب برای پوست خشک دارای خاصیت تسکین دهنده است. بنابراین ، افراد با پوست خشک بهتر است پوست خود را نرم و نرم کنند ، از آب گل رز استفاده کنند. محل بالش پنبه گل رز آب و ماساژ بر روی پوست شما ، لوازم آرایشی بنابراین تمیز از پوست شما و شما طراوت و طراوت طبیعی را.


برای پاک کننده آرایش بهتر و موثر تر ، شما می توانید یک پد پنبه با آب گل رز مرطوب و سپس آن را در روغن نارگیل کمی به مخلوط با هم. این یک محصول مراقبت از پوست طبیعی و پاک کننده آرایش عالی است. شما می توانید از این ترکیب برای حذف آرایش چشم استفاده کنید ، در صورتی که آن را به آرامی انجام دهید. آب گل رز بر روی پوست می دهد و آن را درخشش غیر معمول است. به درخشش پوست و زیبایی بیشتر ، اسپری آب گل رز در آرایش خود را.


 

خرید کره پاستوریزه از snapmarket زیر قیمت بازار و نامحدود!


خرید محصولات خود را تا 40% تخفیف از بانوی!

https://www.dermacol.com/produkt/cleansing-face-tonic-3-4/

 

 

20% تخفیف تابستان مرکز لیزر, خدمات دندانپزشکی و زیبایی ساحل مروارید

نمایش


سرکه سیب و رازیانه

ترکیبی از سرکه سیب و رازیانه ترکیبی فوق العاده برای پاک کردن پوست است.سرکه سیب سرکه چربی های مفید در پوست را حفظ می کند و "pH" را متعادل می کند ؛ علاوه بر کاهش لکه ها و دانه های قرمز روی پوست کمک می کند. رازیانه نیز سرشار از هورمون های زنانه (استروژن) و طبیعت گرم است. رازیانه بر روی پوست دارای اثر پاکسازی ، ضد عفونی کننده و روشن است و کبودی را در اطراف چشم از بین می برد. به اندازه کافی به مخلوط مقادیر مساوی از سرکه سیب و رازیانه با و نگه داشتن آنها را در یک شیشه شیشه ای در بسته. اگر پوست شما حساس است, کاهش مقدار سرکه. فراموش نکنید که از این ترکیب به علت حضور سرکه در اطراف چشم استفاده کنید و چندین بار در ترکیب پنبه خیس کنید.



نرم کننده طبیعی برای لب ها

یک قاشق غذاخوری روغن بادام

3 قاشق غذاخوری روغن نارگیل

1/4 قاشق غذا خوری رنده شده موم

دو قاشق غذاخوری کره کاکائو

تمام مواد را در یک کاسه بریزید.این ظرف در یک ظرف بزرگتر پر از آب شناور است.جنبش در شعله کم تا زمانی که ذوب می شود.هنگامی که سرد می شود ، آن را به یک کاسه کوچک بریزید و روزانه از آن استفاده کنید.


 


پاک کردن شیر


پس از استفاده از پاک کننده ، از یک تونیک گیاهی استفاده کنید


 

پیشنهاد ویژه

افزایش ارتفاع ، افزایش ارتفاع عمل ، افزایش ارتفاع کوتاه با یک کلیک!لیزر برداشتن مو عوارض جانبی لیزر برداشتن مو ، اصلاح ، مرکز لیزر بر روی روش پوست ، در مشاوره زناشویی ، آموزش و پرورش ، درمان ، بهبود پاداش بیشتر خود ، اضطراب ، و حواس پرتی


شیر پاک کننده طبیعی برای پوست

سه قاشق غذاخوری روغن دانه انگور

1 روغن کرچک قاشق غذا خوری

مخلوط این روغن با هم به خوبی مخلوط کنید.فروشگاه در یک بطری به صورت روزانه برای یک نتیجه بهتر استفاده می شود.

 


فراموش نکن:

- در انتخاب یک پاک کننده مراقب باشید برای انطباق با نوع پوست و طبیعت و آلرژی نمی دهد.

- مواد ضد عفونی کننده باید بر روی پوست برای حداقل 30 ثانیه برای پاک کردن ناخالصی ها و چربی باقی می ماند.

- توجه داشته باشید که آرایش پوست با صابون و آب شستشو نمی کند زیرا پوست صابون اسیدی و قلیایی ، رشته های اسید قلیایی بر روی پوست شکسته می شود و به پوست آسیب می رساند.

- بهترین نوع پاک کننده حاوی روغن است که می تواند پاک کردن ناخالصی ها بر روی پوست. (ادامه مطلب: بهترین پاک کننده آرایش صورت)



پس از پاک کردن از تونیک استفاده کنید

پس از استفاده از پاک کننده مقوی گیاهی استفاده کنید. تونیک گردش خون را در ناحیه ای که از آن استفاده می شود تحریک می کند و باعث طراوت و طراوت پوست می شود.


تونیک اپل:

یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با فنجان آب 1.5 مخلوط کنید آن را با پنبه روی صورت خود قرار دهید و بعد از چند دقیقه آنها را با آب بشویید.


تونیک گوجه فرنگی:

 یک تکه گوجه فرنگی خام را روی پوست خود بمالید و بعد از چند دقیقه شستشو دهید. توجه داشته باشید که خشم شما به گوجه فرنگی حساس نیست.


تونیک خیار:

نگاهی به دو آب خیار و جوش. فوم حاصل روبارید و بعد از خنک کردن آن روی صورت خود ماساژ دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد