فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

7 راه برای پاک کننده های خانگی صورت


بسیاری از پاک کننده های موجود در بازار وجود دارد و وجود خواهد داشت مقدار زیادی از گزینه های جلو برای شما هنگامی که می خواهید برای خرید. به هر حال ، در عین حال ، شما فکر می کنید که برای پوست شما مفید است یا برخی از گزینه ها برای ایجاد مشکلات برای شما.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5858/%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%BE%D8%A7%DA%A9-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-purifying-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

چرا خودتان مواد شوینده مناسب را دریافت کنید ؟  مطمئن شوید ، " آنچه شما خودتان آماده امن تر ، موثرتر ، ارزان تر است و فاقد مواد افزودنی شیمیایی .


در این مقاله ما راه های 7 برای ایجاد یک پاک کننده صورت را معرفی خواهیم کرد:


1. روغن بهترین انتخاب است

موثرترین و مفید ترین گزینه برای صورت استفاده از روغن های مکمل است. ترکیب آنها علاوه بر مزایای جانبی بهترین گزینه برای پاک کردن و پاک کردن صورت شما خواهد بود. ترکیب روغن زیتون و روغن کرچک به درجه و اعمال آن بر روی صورت خود را به اندازه کافی. پس از یک زمان کوتاه ، پارچه نرم را در آب کاملا "گرم" قرار دهید و آن را روی صورت خود قرار دهید. بعد از چند دقیقه شما می توانید همان پارچه بر روی صورت نقاشی شده و ساخته شده که علاوه بر پاک شدن آرایش کامل جزئیات زیادی در پوست شما ایجاد کرده اید.


الاسل-عسل با این نسخهها کار معجزه

عسل باعث می شود معجزه برای پوست خشک.مخلوط آنها را با خامه یا شیر و اعمال به صورت. بلافاصله با آب گرم بشویید . اگر پوست شما چرب به جای خامه و شیر استفاده از آب لیمو برای دیدن اثر خوب آن است.


عسل-دوباره عسل

این بار ما اثر عسل با بادام و زرده تخم مرغ را می بینیم. یک قاشق چای خوری عسل با 6 قاشق غذاخوری روغن بادام و زرده تخم مرغ خوب با هم و مالش در کل صورت. پس از خشک شدن بر روی صورت ، با آب گرم شستشو دهید تا صورت خود را کاملا تمیز و تازه کنید. این روش برای هر نوع پوست موثر است.


Kitchen-آشپزخانه می آید به کمک شما

برو به آشپزخانه و مخلوط نیم کیک و آرد نخود را با نیم لیوان شیر و یک قاشق چای خوری از چوب زرد. پس از ترکیب آنها به خوبی با هم ، روی صورت اعمال کنید و بعد از دو دقیقه بشویید. افزایش صورت خود را با ترکیبی عالی از مواد طبیعی ، علاوه بر لباس های شسته شده و لباس های شسته شده! از آنجا که زردچوبه یک پاک کننده جهانی است و لکه های صورت و آکنه را بهبود می بخشد.

۵ - ترکیب بلغور جو دوسر و آلو

آلو رسیده به خوبی "خرد شده و مخلوط با سنگریزه و پودر عسل" و سپس به صورت اعمال می شود و پس از چند دقیقه با آب شسته می شود. مراقب باشید که آب نباید گرم باشد ، این ترکیب همانند مورد قبلی باعث بهبود آکنه و لکه های صورت می شود.

https://www.dermacol.com/produkt/cleansing-face-tonic-3-4/

بگو-خداحافظی به دانه های سرسیاه

اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از جوش دانه های سرسیاه ، سعی کنید ترکیب ما پیشنهاد شده است. برخی از مخلوط عسل با نمک و اعمال می شود به آرامی به بینی و مناطق اطراف آن برای چند دقیقه و سپس شستشو آب سرد.توان مراقبت که آنها را کاملا تمیز و نمی تواند باعث خشکی ، 


7. پرتقال نیز می تواند کمک خوبی باشد

پوست پرتغال را خشک کنید و آن را پودر کنید. سپس آن را با شیر ، خامه ترکیب و مالش صورت ruith. قرار دادن در 5 دقیقه و شستشو با آب ولرم. سعی کنید آن را در فواصل مختلف تکرار کنید تا اثر آن بر طراوت صورت را ببینید.

پاک کننده های صورت ، که به طور طبیعی آماده می شوند ، علاوه بر اثر فوق العاده ای در پاکسازی ، ایمن و مفید هستند. بنابراین سعی کنید با استفاده از مواد شوینده شیمیایی به جای مواد شوینده طبیعی در تمیز کردن پوست شما.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد