فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

خواص وازلین برای پوست صورت و بدن

"وازلین" یا وازلین بسیار موثر است و به طور گسترده ای مورد استفاده در نفت است که کشف شد و در سال 1859 توسط یک زن 22 ساله انگلیسی شیمیدان به نام رابرت آگوستوس chesbury در پنسیلوانیا است. این ماده برای اولین بار برای درمان سوختگی و زخم افرادی که در حفاری نفت سوخته بودند استفاده شد .
وازلین نیز در 1970s به دلیل خواص بی بدیل آن به نام "ژل شگفت انگیز"شناخته شده بود.
 

نفت و مواد وازلین ارزان قیمت خالص و طبیعی و عاری از عطر معمولا وجود دارد هیچ واکنش های آلرژیک در پوست آن نشستن نیست و نصب و راه اندازی نصب و راه اندازی سلامت پوست و بهبود عملکرد سلول های پوست کمک می کند .

 

آیا شما هر گونه ایده در مورد معجزه وازلین برای صورت و مو ؟   شاید در کنار بسیاری از مارک های لوازم آرایشی و جذاب ذهن یک فرد بیشتر به سمت استفاده از وازلین برای صورت از بین برود اما مطمئن شوید که با یک کمبود جدی آن است. صرفا خود را از مزایای این محصول زیبایی ، قیمت ارزان ، او را محروم کرد .

 

برنامه های کاربردی وازلین آنقدر زیاد است که شما ممکن است بسیاری از آن شنیده می شود ، چرا که با قدرت نرم شدن قوی و چربی بالا می توان آن را برای بسیاری از وظایف استفاده می شود. در این مقاله شما با وازلین به عنوان تابعی و موثر در زیبایی پوست ، مو ، لب ، چشم و لب آشنا خواهید شد.

 
روان پوست خود را با وازلین 

اگر پوست شما immeasurably خشک ، پوسته پوسته و پوسته پوسته ، استفاده از وازلین می تواند مشکل شما را حل کند. با ایجاد یک لایه محافظ ، مواد رطوبت را روی پوست نگه می دارد و خشکی را از بین می برد. اما این ماده پوست را بسیار براق می کند و برای استفاده روزانه مناسب نیست و بهتر است از آن در شب استفاده کنید. بر خلاف تصور ، تمام وازلین روزنه پوست را بسته نمی کند ، اما اگر پوست شما مستعد ابتلا به آکنه باشد ، بهتر است قبل از استفاده از وازلین با پزشک مشورت کنید. برنامه های کاربردی وازلین به صورت محدود نمی شود و شما می توانید آن را برای از بین بردن خشکی و ترک دست ، پاشنه و انگشتان پا استفاده کنید.

  

تجدید و احیای پوست خشک با وازلین

استفاده از وازلین برای صورت کمک می کند تا پوست خشک و خسته خود را نگاه زیبا تر, تجدید و مراقبت از خود در برابر اشعه های روزانه. همچنین وازلین نقش احیا کننده ای دارد و شما می توانید پوست خشک را به آن بازگردانید.

 

گونه ها را با وازلین برجسته کنید

اگر شما علاقه در بسیاری از آرایش با استفاده از یک نشانگر به نور است که در حال حاضر بسیار در رواج بود و شما نمی توانید به صورت شسته و رفته و گونه و استخوان زیر ابرو بدون آرایش و مقدار کمی از استفاده از وازلین. استفاده از وازلین این عنوان کوچک که ممکن است به دلیل آن خواهد شد بسیاری از پوست ، چربی و کثیف را نشان می دهد.

 

خواص وازلین ، وازلین ، وازلین برای پوست صورت
مزایای وازلین برای صورت

 

نگه داشتن وازلین اطراف صورت از آسیب رنگ مو 

یکی از مشکلات رایج با رنگرزی مو آسیب به پوست اطراف پوست سر و صورت با رنگ مو و لکه است که ممکن است برای چند روز ناپدید می شوند است. برای جلوگیری از این مشکل در مورد صورت ، که احتمالا با وازلین آغشته می شود. وازلین از رسیدن به سطح پوست جلوگیری می کند و مانع از لکه شدن آن می شود. اگر شما استفاده از کرم برنزه نیز برخی از وازلین در مچ دست و پا و فشار برای جلوگیری از برنزه شدن رگهای بر روی آن استفاده کنید.

 
خداحافظی به افتادگی پلک ها و پلک های پف کرده برای همیشه!

خرید تخم مرغ تازه زیر قیمت بازار از snapmarket!


کاربرد وازلین در زیبایی و مراقبت از لب  
اگر لب های شما خشک و پوسته پوسته باشند ، وازلین می تواند یک لایه بردار مناسب برای حذف سلول های مرده از سطح لب ها باشد. برخی از وازلین را با شکر و ماساژ بر روی لب ها مخلوط کنید و سپس با یک دستمال پاک کنید. یا شما می توانید یک لایه وازلین را روی لب ها اعمال کنید و کمی بعد از آن صبر کنید ، با استفاده از یک مسواک تمیز ، پوسته ها را به آرامی جدا کنید.

 
رفع چین و چروک زیر چشم و صورت با وازلین

وازلین شناخته شده است به عنوان یک قدرتمند مرطوب کننده پوست است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جلوگیری و درمان چین و چروک و چین و چروک اطراف چشم.

 

هر شب قبل از خواب پوست به خوبی آبکشی و خشک کنید و سپس برخی از روغن وازلین را با عسل و تخم مرغ ترکیب بر روی پوست صورت و اطراف چشم ها اعمال و در حال حاضر. اجازه دهید 20 دقیقه باقی بماند ، سپس با آب سرد شستشو دهید.

 

مزایای وازلین برای

برنامه های وازلین برای صورت

 

حفظ رطوبت پوست با وازلین

وازلین پوست خود را هیدراته نگه می دارد . این ماده شیمیایی آن را از خشک شدن با آب بندی منافذ پوست و نفوذپذیری پوست جلوگیری می کند. همچنین با جلوگیری از عرق کردن بیش از حد و مقدار آب مورد نیاز برای پوست در این راه پوست خود را خشک نگه دارید.

  

وازلین و درمان

این یکی از بیماری های مو است که بسیاری از ما مقابله با است. موهای بلند و مرتب همیشه یک طرف در میان زنان است ، اما با توجه به تعدادی از عوامل ، موی سر تحت تاثیر قرار می گیرد و ما اغلب باید مو را برش دهیم. برخی از وازلین را با آب مخلوط و اسمیر موهای خود را با آن و ترک آن را یک شبه بر روی موهای خود را و تمیز با شامپو صبح روز بعد. در این مورد ، شما خواهید دید که پس از یک زمان کمی ، موهای خود را درمان شده است.
رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ مو بویل

 

رژ لب مات براق با وازلین 

اگر از رژ لب مات با کمک وازلین خسته شده اید ، می توانید به سادگی رژ لب خود را تغییر دهید. استفاده از رژ لب مات مثل همیشه, پس از آن با یک انگشت, اعمال مقدار کمی از وازلین بر روی لب به درخشش.

  

وازلین را به مژه های خود اعمال کنید 

اگر می خواهید مژه های بلند و ضخیم داشته باشید ، وازلین می تواند انتخاب شما باشد. وازلین را قبل از خواب با یک قلم مو یا یک انگشت کوچک تمیز کنید و اثر آن را تماشا کنید. شما حتی می توانید از وازلین به عنوان یک ریمل مژه و ابرو بدون رنگ در طول روز استفاده کنید.

 

خواص وازلین ، وازلین ، وازلین برای پوست صورت
خواص وازلین برای مو

 
پیشنهاد ویژه
رنگ مو, بهترین رنگ مو, رنگ مو beyolrenگ مو به رنگ dilkhwaht badhlezer تغییر, مو, عوارض لیزر مو, تراش برای khandsavid دندان در 1 gelsehrenگ مو, بهترین رنگ مو, رنگ مو beyolrenگ مرگ رو انتخاب 30% تخفیف گرفتن

پور ابرو با وازلین 

اگر ژل ابرو شما به پایان رسید آن را با قلم مو و آن را غوطه ور در وازلین و کمک به آن وضعیت ابرو خود را.

  

براق سایه مات خود را با وازلین 

کمی وازلین بر روی پلک ها و ابرو ، و سپس ، مثل همیشه ، سایه ، هم بزنید. شما خواهید دید که سایه شما با استفاده از درخشش است و خسته کننده سابق نمی کند.

  

حذف آرایش ضد آب با وازلین 

روغن وازلین یک راه موثر برای حذف آرایش صورت و آرایش چشم است . درخواست برخی از وازلین به چشم با یک پد پنبه برای تمیز کردن آرایش و سپس با آب بشویید. توجه داشته باشید که وازلین وارد چشم نمی شود.

  

وازلین برای درمان شوره سر:

قرار دادن برخی از وازلین برای از بین بردن خارش و شوره سر بر روی پوست سر و ماساژ.

 

رشد مو با وازلین

یکی از کاربردهای بزرگ ژل روغن رشد مو سریع تر است. به اندازه کافی برای قرار دادن مقدار کمی وازلین در کف سر خود و ماساژ دست خود را به آرامی. این همچنین از ریزش مو جلوگیری می کند و می تواند ریشه موهای شما را سفت کند.

 

وازلین باعث می شود عطر عطر با دوام تر 

اگر شما خسته از کم دوام خود را محبوب عطر آن است که به اندازه کافی به درخواست کمی وازلین بر روی مچ دست خود را و قطعات است که به طور معمول بوی و سپس با استفاده از این عطر به عنوان همیشه. چربی وازلین باعث می شود بوی با دوام تر, اما شما باید وازلین بی بو استفاده.

  

با وازلین ، مو را می توان مدل دهید 

اگر شما از ریزش مو رنج می برند ، شما به سادگی می توانید حل این مشکل با استفاده از وازلین. قرار دادن مقدار کمی در نوک مو برای جلوگیری از وزوز و ایجاد.

  

وازلین او را از گرفتن سر در بطری لاک جلوگیری می کند 

برنامه دیگری وازلین در آرایش ناخن است. اگر بطری لاک یا چسب ناخن پس از چند بار سر می تواند یک کمی وازلین به لبه برای باز کردن به راحتی.

  

وازلین را می توان در اطراف ناخن آلوده برای جلوگیری از لاک الکل زدن به 

اگر ناخن لهستانی اطراف ناخن های خود را آلوده است ، به اندازه کافی به مالش وازلین کمی با گوش پاک کننده اطراف ناخن و لاک به راحتی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد