فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

خواص گیاهان و مواد طبیعی در بهبود اختلالات و بیماریهای پوست

خیار متوسط را بدون پوست رنده کنید و آن را با یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین ترکیب کنید و هر شب به مدت 20 دقیقه به پوست خود اعمال کنید. تکرار این ماسک برای شبهای 10 یک هیدراتاسیون خوب برای افراد با پوست خشک یا فوق العاده خشک است.
خوشبختانه امروزه مردم در سراسر جهان به فواید و خواص گیاهان و مواد طبیعی در بهبود اختلالات و بیماریهای پوستی پیبردهند در تلاش هستند تا به مرور و مواد طبیعی را همچون گذشته جایگزین مواد شیمیایی و انواع کرم ها و lucionhai شیمیایی عمل است.

 
این باعث شده است که انتخاب بسیاری از کارخانه ها collidines محصولات بهداشتی و آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان از استقبال آنها و بسیاری از محصولات خود را از منشاء گیاهی و طبیعی بازاریابی محصولات سلامت و زیبایی نشان می دهد. در این موضوع ما قصد داریم بسیاری از گیاهان و میوه هایی که بیشترین استفاده را در تهیه کرمها و ضد چین و چروک, بهداشت مواد به شما ارائه می گردد و دستور خانگی آن را با شما در میان ما. با تهیه این ماسک های گیاهی در منزل می توانید با خیال راحت از ساده ترین غذاهایی که برای جلوگیری از پیری زودرس و چین و چروک استفاده می کنید استفاده کنید.

 
لوسیون خانه ضد پیری

برای تهیه این آماده سازی خانگی ، شما باید از یک گیاه پیراشکی استفاده کنید. این گیاه را می توان به راحتی از داروخانه ها و داروخانه های گیاهی تهیه کرد. تهیه لوسیون با کمک این گیاه و استفاده روزانه است و بهترین دارو برای پیشگیری از چین و چروک در سطح پوست. طراح امروز توسط بسیاری از منابع آرایشی و بهداشتی برای تهیه لوسیون ها و کرم ها برای درمان چین و چروک استفاده می شود. شروع و به اندازه کافی از یک لیوان جوشانده دم اسب گیاه را با یک لیوان شات از آب و قاشق قاشق غذا خوری سرکه ترکیب آن هر شب با کمک یک پنبه یا پد روی پوست صورت و گردن خود بکشید.

 
درمان چین و چروک با حمام گیاهی

راه دیگر برای درمان چین و چروک های سطحی پوست استفاده از حمام گیاه اسب است. برای استفاده از این حمام, شما می توانید پور 3 فنجان گیاه جوش و آب را به یک حوضه نیمه ولرم از آب و دراز کشیدن برای 20 در این آب دقیقه. استفاده از این حمام گیاهی 2 بار در هفته تاثیر قابل توجهی در درمان چین و چروک پوست و پیشگیری از پیری زودرس پوست. برای تهیه یک اسب آب پز گیاه دم به اندازه کافی 200 گرم از این گیاه با 4 فنجان آب جوش در یک ظرف قرار داده و در آتش به 4 فنجان 2 فنجان فقط سمت چپ. سپس این جوش به آب آکواریوم اضافه می شود و غرق می شود.

 
عصاره رازیانه جوان

عصاره رازیانه هر چند صنعتی در داروخانه ها و گیاهان دارویی وجود دارد ، اما شما همچنین می توانید آن را در خانه. فقط خرید رازیانه خشک شده از کارخانه شیمیدان و نوشیدن 3 قاشق غذاخوری از آن را با 2 فنجان آب جوش. پس از جوش آب و یک لیوان آب این مخلوط باقی می ماند ، حرارت را خاموش کنید و این مخلوط را از صافی بریزید. سپس عصاره به دست آمده از رازیانه را بگذارید. نخ و پارچه سفید را بردارید و با عصاره خیس کنید و روی صورت خود بکشید. 20 دقیقه قرار داده و در صورت لزوم ، عصاره رازیانه را روی پارچه بپاشید. عصاره رازیانه کمک می کند تا شما را به یک پوست شوخ و بدون چین و چروک.
 
خرید تخم مرغ تازه زیر قیمت بازار از snapmarket!

بدون نیاز به تزریق ، درد زانو خوب در خانه!!


لوسیون باد صبا و درمان پوست خشک

پوست خشک نیز یکی از عواملی است که منجر به چین و چروک بر روی سطح پوست است. پایین تر از رطوبت در خشک کن پوست ، چین و چروک به نظر می رسد جوان تر و عمیق تر به پوست است. برای جلوگیری از این چین و چروک, بهترین راه این است که استفاده روزانه عصاره باد صبا. برای تهیه این آماده سازی ، 30 گرم برگ های خرد شده را در دو لیوان آب جوش داده و آنها را صاف کنید. این عصاره را پس از خنک کردن هر شب پس از اسکن کرم ها و لوازم آرایشی از صورت خود بر روی پوست خود اعمال کنید. این لوسیون علاوه بر مرطوب کننده سطح پوست و جلوگیری از چین و چروک. شما می توانید محصول را تا صبح بر روی پوست صورت و گردن خود نگه دارید.

 

ماسک مرطوب کننده گلیسیرین و خیار
ماسک مرطوب کننده یک نفس مهم در درمان چین و چروک است. در واقع تقویت سلولهای پوست و هیدراتاسیون مناسب برای پیشگیری و درمان خشکی و چین و چروک های عمیق پوست یکی از مهم ترین توصیه هایی است که کسب و کار و مشتریان آن است. برای استفاده از این ماسک کافی است خیار متوسط را بدون پوست رنده با یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین ترکیب برای دقیقه دقیقه هر شب روی پوست خود قرار داده. تکرار این ماسک برای شبهای 10 یک هیدراتاسیون خوب برای افراد با پوست خشک یا فوق العاده خشک است. برای تهیه این ماسک شما حتی می توانید پوست واحد انتخاب استفاده کنید. کافی است پوست خیار را تکان دهید و با گلیسیرین مخلوط کنید.
رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ مو بویل

 
  مطالعه بیشتر از: ماسک روغن حیوانی برای پوست
 

لوسیون گیاهی ویژه 30 سال
پیشنهاد ویژه
رنگ مو, بهترین رنگ مو, رنگ مو beyulrenگ مو به رنگ dilkhwaht تغییر badhsfer و داد و ستد, رزرو هتل, اقامت, ویلای, شمالی, قیمت, ماهیگیری, در حال حاضر, کتاب کنرنگ مو, بهترین رنگ مو, رنگ مو beyulperverfdartrain رنگ مو تخیل* حمل و نقل رایگان

همه زنان که 30 سال رسیده اند ، بهتر است از لوسیون گوجه فرنگی برای حفظ پوست صاف و جلوگیری از خشکی و چین و چروک زودرس استفاده کنند. بسیاری از درمانگران در نظر گرفتن روش های طبیعی درمان با گوجه فرنگی طبیعی گیاهی به عنوان بهترین راه برای جلوگیری از چین و چروک در پوست صورت می شود. برای تهیه یک راه حل طبیعی ، شما نیاز به گوجه فرنگی 2 دارید. رنده یکی از آنها را کنار. سپس در یک میکسر مایع دیگر پرتاب کنید ، سپس آنها را با یک قاشق غذاخوری آب لیمو تازه مخلوط کنید و کنار بگذارید. دقیقه رنده شده گوجه فرنگی در هر دو پوست صورت و گردن خود قرار دهید و سپس آن را از صورت خود را و حذف دستمال نخی تمیز را درون مخلوط گوجه فرنگی و آب لیمو و پرتاب آن را تا دقیقه دقیقه روی صورت خورد قرار دهید و در محیطی آرام دراز بکشید. سپس صورت خود را با نیمی از آب ولرم بشویید.

 

ماساژ صورت با ماسک اسفناج

ماساژ صورت با ماسک اسفناج اثر زیادی بر شکل گیری عضلات و سلامت سلول های پوست دارد. این ماسک به دلیل آن است که آماده تازه برگ اسفناج ، شیر تازه ، علاوه بر مرطوب سلول های پوست کمک می کند تا برای افزایش شور و نشاط و طراوت. برای تهیه این ماسک ، کافی است برگ های اسفناج 3 را در نیم لیوان شیر جوش و گرم بریزید و برای 3 تا 5 دقیقه یک آتش ملایم بگذارید. این باعث می شود برگ ها نرم و ملایم باشند ، سپس برگ ها با نرمی شیر جدا شده و پس از خنک شدن روی صورت خود رب کنید. اجازه دهید این برگ بر روی صورت خود را برای باقی می ماند 20 دقایق. در طول این زمان ، شما می توانید عضلات صورت را بسیار آرام ماساژ دهید. پس از این دوره با کمک شیر برای شستن ماسک صورت باقی مانده و اجازه دهید این شیر برای مدتی روی صورت شما بماند. سپس صورت خود را با آب سرد بشویید.

 
هر روز هفته با یک ماسک

جای لوازم آرایشی و بهداشتی کارخانه را به جای انواع کرمهای بهداشتی و رطوبت پیش بینی از مواد شیمیایی در حفظ نشاط و سلامت پوست در دراز مدت بسیار موثر است. اگر چه در حال حاضر کرم ها و luceonhai, طبیعی, انواع منشاء گیاهی و حیوانی توسط کارخانجات دارو و لوازم azaishi آماده سازی و بازاریابی داروهای اما محصولات گیاهی در مقایسه با سنتی گونه است که بدون دخالت از صنعت و تولید و عرضه میشوند. خواص کنترل شده و محدود تر است.

 

بنابراین ، برای نتایج بهتر ، لوازم آرایشی و گیاهان به اندازه کافی ، که ما در طول هفته به شما داده ایم ، هر شب قبل از استفاده از خواب. این ماسک بر روی پوست خود را برای 20 تا 30 دقیقه نگه دارید. سپس آن را با آب گرم بشویید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد