فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

رگان در بدن انسان از ریه ها

هنگامی که بدن بیش از حد اسیدی می شود


نوشیدن آب لیمو نیز در تعادل سطح pH کمک می کند


 


تحت تاثیر هر ارگان در بدن انسان از ریه ها به استخوان ، مغز ، قلب ، کبد، کلیه ها ، معده ، روده و پوست سوزش سر دل. بر این اساس ، اگر بدن شما نیز اسیدی باشد ، احساس خوبی نخواهم کرد.


 


هنگامی که بدن وارد حالت اسیدوز می شود ، محیط خوبی برای تشکیل بیماری می شود. هنگامی که وضعیت بدن قلیایی در سطح مناسب برای حفظ ، و غیره. شما می توانید بر التهاب مزمن تکیه کنید ، که یکی از علل اصلی بیماری های مختلف است. این تجربه کمتر خواهد بود.


 


هنگامی که بدن در حالت اسیدیته مزمن از مواد معدنی از اندام های حیاتی و استخوان است, و تخلیه به اسید خنثی حذف. این یکی از دلایل روند تدریجی پوکی استخوان است. با تخلیه کامل مواد معدنی وجود دارد هیچ جایگزینی برای آنها در بدن اسیدی می شود و شرایط ارائه شده برای توسعه بیماری هایی مانند سرطان است.


 


اکثر غلات ، محصولات لبنی ، سویا و گوشت اسیدی. قهوه ، الکل ، غذاهای فرآوری شده ، شکر تصفیه شده، جایگزین های شکر و روغن های اصلاح شده ژنتیکی نیز بسیار اسیدی هستند. هنگامی که چیزی می خورید ، زباله های اسیدی از متابولیسم این غذاها تشکیل می شود. چنین مواد زائد باید خنثی شود و یا دفع, در این موارد غذاهای قلیایی استفاده می شود. آنها اسیدها را از یک رژیم ناسالم به معنای واقعی خنثی می کنند.

https://www.ecco-verde.com/alkemilla/bamboo-mild-cleansing-gel

 


20 علائم اسیدیته بیش از حد بدن عبارتند از:

- مخاط / خلط بالا


- سرفه مزمن


- درد قفسه سینه


- خستگی مزمن


- مشکلات سینوس


- پوکی استخوان . 


- بیماری های عصبی مانند آلزایمر و پارکینسون و زوال عقل


- کاهش وضوح ذهنی


- آسیب های قلبی عروقی ناشی از پلاک های اسیدی-افزایش خطر حمله قلبی و سکته مغزی


- عفونت مثانه و کلیه


- نقص ایمنی


- مشکلات پوستی مانند اگزما ، آکنه ، بثورات و انواع درماتیت


- مشکلات مربوط به معده از جمله نفخ ، سوء هاضمه ، بازگشت اسید و گاز بیش از حد


- عفونت قارچی کاندیدا ، 


- اضافه وزن یا چاقی


- دیابت . 


- آلرژی . 


- سیاتیک و گردن سفت


- پوسیدگی حساسیت لثه


- درد مفاصل و درد عضلانی


 

پیشنهاد ویژه

خرید راحتی, فروش, راحتی, خرید و فروش teterproztrin فوری خرید و فروش راحتی * teterlandkhrid کیف چرم naturalmost مدل کیف آشپزخانه, چرم, mardanhrotkhti, حوله تن پوش rovershihabout تن لباس زیر با قیمت بسیار عالی و کیفیت متنوع


پوکی استخوان ، غذاهای قلیایی


هنگامی که بدن وارد حالت اسیدوز می شود ، محیط زیست برای تشکیل بیماری می شود

https://elanza.com/product/LNZ-P-6543/%DA%98%D9%84-%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88%DB%8C-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-aqua-pure-%D8%AD%D8%AC%D9%85-150-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 


چرا بدن pH را تنظیم نمی کند ؟  


بدن آن را, اما باید آن را به قیمت آن را انجام پرداخت. تمام بافت ها و مایعات بدن به جز معده قلیایی. اگر بدن شما باعث می شود بیش از حد اسید در آن. مواد مختلف ، عناصر تشکیل دهنده قلیایی سایر قسمت های بدن شرایط محیطی زیر سطح مطلوب را دریافت می کنند و برای این بخش اهدا کننده شکل می گیرد. در نتیجه ، اگر چه بدن می تواند pH را تنظیم کند ، بخش های دیگر باید قیمت را پرداخت کنند.


 


چه کاری انجام دهید تا قلیایی بدن?


رژیم غذایی خود را کمی اصلاح شیوه زندگی خود را تغییر دهید. بدن شما بستگی به آنچه شما خودتان را برای زنده ماندن.


 


برای حفاظت ، می توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:


نوشیدن آب خالص به اندازه کافی هر روز. این کمک خواهد کرد که برای دریافت سموم از بدن با بیشترین سرعت ممکن.

حذف غذاهای اسیدی مانند کسانی که قبلا از رژیم غذایی خود را نشان داد. البته ، نیازی به حذف کامل همه آنها نیست ، اما میزان مصرف آنها باید کاهش یابد. غذاهایی مانند نوشابه و دیگران.، تکه های ذرت، و غیره شیرینی و الکل و قهوه, سرکه, سفید, شیرین کننده های گوشت و محصولات ساخته شده از گندم و تخم مرغ و ماهی و سویا و غذاهای دریایی می تواند اسید بیشتر در شکل بدن.


 


خوردن مواد غذایی سبز بیشتر. غذاهای سبز معمولا توانایی قلیایی بالا است. مخلوط سبز و آب میوه های سبز, سالاد, و غیره.


حالت عاطفی خود را نیز سطح pH بدن تاثیر می گذارد. خشم ، ترس و حسادت باعث ایجاد اسیدیته بیشتر در مایعات بدن می شود. کمک می کند تا به کاهش استرس و به دست آوردن آرامش از طریق مدیتیشن یا یوگا.


 


اجتناب از مواد غذایی اصلاح شده ژنتیکی.


افزایش مصرف مواد غذایی قلیایی. میوه ها و سبزیجات بهترین گزینه ها هستند و در کنار آنها مغز خوراکی ، دانه ها ، لوبیا و حبوبات هستند.


نوشیدن آب لیمو نیز می تواند کمک به تعادل سطح اسید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد