فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

ژل مرطوب کننده مو خانگی و اسپری

انواع اسپری های موجود در بازار به دلیل صنعتی بالقوه آسیب به موهای خود را, اما آنچه مهم است این است که مواد به رو حالت مو را حفظ و چسبندگی لازم را داشته باشد. در این مقاله ما به شما انواع اسپری مو خانگی و ژل ارائه شده است.
اسپری مو آلوئه ورا
آلوئه ورا خواص است که مو نرم است . برای حفظ نرمی طبیعی خود به موهای مرطوب اعمال کنید.

 

مواد مورد نیاز

- 1/3 فنجان برگ آلوئه

- 2/3 فنجان آب خالص

- 2 قطره اسانس ترنج (اختیاری)

 

روش آماده سازی

ترکیب مواد تشکیل دهنده در یک فنجان بزرگ یا یک کاسه کوچک. و به یک بطری اسپری بریزید. لرزش خوبی قبل از استفاده. این اسپری بهترین کار برای موهای مرطوب است. اجتناب از مصرف پس از 1-2 ماه ها.

 

اسپری مرطوب کننده مو خانگی ، تهویه مو طبیعی,
اسپری مو

 

اسپری خانگی از روغن ریشه آرگان باد صبا و سرکه سیب
مواد مورد نیاز

- یک بطری اسپری خالی

- ریشه باد صبا

- یک قاشق غذاخوری روغن آرگان

- 2 فنجان آب ; 

- یک قاشق غذاخوری سرکه سیب

- اسانس را به میل خود

 

روش آماده سازی

در یک کاسه کوچک ، ریشه خمیر را با دو فنجان آب خالص مخلوط کنید. سپس آن را در آتش به جوش و پایین آن را در زیر آن تا زمانی که برای 30 دقیقه جوش. ظرف را از گرما بیرون بیاورید و آن را به آرامی خنک کنید. ریشه باد صبا مهم ترین ماده است که به اسپری خواص ضد خوردگی و هنگام جوش بافت لغزنده و ژل مانند در آن است. این گیاه همچنین مو را نرم می کند و به سرعت رشد می کند.

 
توجه: شما همچنین می توانید پودر یا ریشه باد صبا خشک شده را به این اسپری استفاده کنید. هر دو از این را می توان در داروساز یا فروشگاه های مواد غذایی یافت می شود. اگر از کپسول استفاده می کنید ، آن را در اندازه ای باز کنید که دو قاشق پودر را به شما می دهد یا اگر نوع خشک شده داشته باشید ، از نصف لیوان آن استفاده کنید.
 

اسپری خانگی پور مواد تشکیل دهنده را به دور یا حوله کاغذی و مطبوعات تا عصاره گیاه بیرون می آید به طور کامل.

 
تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز

اگر شما یک کودک در سن 9 تا 17 پیوستن به آن در حال حاضر در این آموزش!


در حال حاضر یک قاشق غذاخوری روغن آرگان و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را به آن اضافه کنید.

 

مواد تشکیل دهنده را به خوبی با هم مخلوط کنید ، سپس به یک بطری اسپری بریزید و به خوبی تکان دهید.

 

اجرای این مرحله اختیاری است. در صورت تمایل ، می توانید سه تا پنج قطره اسانس رزماری را به محلول اضافه کنید.

 

اسپری مرطوب کننده مو خانگی ، تهویه مو طبیعی,
اسپری ضد گرما خانگی

 

آووکادو ضد حرارت اسپری مو خانگی 
الزامات

- یک بطری اسپری خالی 

- حدود 200 میلی لیتر آب مقطر

- 30 قطره روغن آووکادو


روش آماده سازی

برای تهیه این اسپری محافظ حرارتی ، می توانید از مخازن پلاستیکی یا فلزی استفاده کنید. لازم است آب را به آن ریخته و سپس روغن آووکادو را به آن اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که آب شما با استفاده از فیلتر به طوری که آن مو صدمه دیده است. برای اضافه کردن روغن به آب در مخزن ، باید مراقب باشید که برای موهای ضخیم ، روغن کمتر باید استفاده شود و برای موهای نازک روغن بیشتری استفاده شود. البته ، همچنین می توان روغن آرگان یا هر روغن گردو دیگر را جایگزین کرد.

 

در مرحله بعد ، مواد تشکیل دهنده داخل بطری را خوب مخلوط کنید. در زمان پاشش ، سعی کنید بطری را در حدود 30 سانتی متر از مو قرار دهید. سپس با انگشتان دست خود ، تلاش برای آوردن مواد به تمام قسمت های مو. در نهایت ، شما می توانید ابزار حرارتی به طور معمول استفاده کنید.
رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ مو بویل

 

ژل مو حاوی ترکیبات شیمیایی مضر است که مو را به علت استفاده زیاد آسیب می رساند.موهای خود را خوشحال با آماده سازی ژل مو خانگی زیر موهای خود را بدون آسیب رساندن به نگه دارید.

 

ژل مو طبیعی به علاوه ژلاتین
ژلاتین حاوی پروتئین کراتین است که چوب به مو برای تقویت آن. آلوئه ورا ویژه ای به قطعات آسیب دیده می چسبد ، به کاهش کوتیکول مو کمک می کند ، درخشش را افزایش می دهد و شکستگی آنها را کاهش می دهد.

 

من به عنوان مورد مطالعه در جای دیگر موهای سالم این است که هر دو قوی و الاستیک اما مو که حاوی پروتئین بیش از حد می تواند تبدیل به سخت و از دست دادن خاصیت ارتجاعی خود را و تبدیل شدن به معرض ابتلا به شکستگی. مقدار ژلاتین موجود در این دستور غذا ، آنقدر کم است که اگر برای استفاده های پی در پی است. مشکل نخواهد بود ، اما اگر شما می بینید که موهای خود را انعطاف پذیری خود را از دست دادن ، و غیره. کاملا کامل این آموزش را می توان با گزینه های خود را ، دانه کتان ، و یا جایگزین کاکتوس استفاده می شود.

 

الزامات

- یک چهارم تا نیم قاشق چای خوری ژلاتین
پیشنهاد ویژه
خرید طناب ، فروش طناب ، خرید و فروش tetrexb به دلار آمد! (شروع در حال حاضر) افزایش در ارتفاع ، افزایش در ارتفاع ، کوتاه برای افزایش مشاوره در ارتفاع shmartv ثبت نام لباس اروپایی ، شلوار ، پیراهن پشتیبانی سفید

- نیم لیوان آب مقطر بسیار گرم

- حداکثر 24 قطره اسانس (اختیاری)

 

رفع شیوه

ژلاتین در آب گرم حل می شود. استفاده از یک چهارم قاشق چای خوری کمتر غلظت و نیم قاشق چای خوری برای غلظت بیشتر.

 

در صورت تمایل ، روغن های ضروری را اضافه کنید. این ژل را می توان در یخچال تا 10 روز و در داخل یک ظرف بدون هوا ذخیره کرد. (ادامه مطلب: نحوه استفاده از موس مو )

 

اسپری مرطوب کننده مو خانگی ، تهویه مو طبیعی,
ژل مو خانگی

 

یاد بگیرید که ژل کتان خانگی را برای موهای طبیعی بسازید
ساخت ژل مو خانگی از دانه کتان کاملا مقرون به صرفه است. ژل تن دانه کتان حاوی اسیدهای چرب و خوب در اصل این ژل با پایه آب می تواند پس از از دست دادن رطوبت است مسئله نیست و اگر شما یکی از افرادی است که مادر و خشک شما می توانید ساخت یک برش-کتان در خانه و دیگر مناسب ژل مو را به دنبال خواهد داشت.

 

در اینجا دستورالعمل های ساده و سریع برای ساخت ژل موی طبیعی کتان در خانه ما به شما خواهیم گفت که می تواند نتایج خوبی به شما بدهد. نگه داشتن در ذهن که اگر شما با استفاده از اب قلیایی علاوه بر این ژل شما نیاز به دو برابر مواد لازم بسته به نیاز شما و تعداد دفعات استفاده.

 

مواد تشکیل دهنده

- 1/4 فنجان آب

- 1/8 فنجان کل دانه کتان خام (unrust)

- جوراب تمیز.

 

آماده سازی

پور دانه کتان و آب را در یک کاسه و به جوش آورد; مخلوط به طور منظم برای اطمینان از غلظت ژل هم بزنید.

 

پس از دانه های کتان بافت ضخیم و لغزنده را پیدا کنید ، سپس گرما را خاموش کنید و ژله را در یک کاسه خنک کنید.

 

مایع را از جوراب به عنوان یک صافی رد کنید و تمام مایع باقی مانده را در ظرف قرار دهید و دانه ها را در انتها دور بریزید.

 

توجه داشته باشید که ژل موی طبیعی کتان عمر مفید زیادی در یخچال ندارد ، اگر کاملا بسته و سرد شود ، احتمالا در عرض 5 تا 7 روز تازه باقی می ماند.

 

مزیت ژل موی کتان

دانه کتان حاوی اسیدهای چرب امگا-3 است که برای پوست سر و مو خشک موثر است. دانه کتان همچنین حاوی مخلوطی شناخته شده به عنوان ضد ریزش مو.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد