فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

هشدار در مورد اسپری و تهویه مو

اسپری مو و آرایشگری دوستان خوب هستند, خانم ها برای همیشه و حتی آقایان! ما به کمک ما می آیند و با آنها ما می توانیم موهای خواب خود را و پشت خود را نشان می دهد. اما این اسپری ها می توانند برای سلامتی و حتی زیبایی خطرناک باشند.

این اسپری ها به کمک ما می آیند و با آنها ما می توانیم موهای خواب ما را نشان می دهد و پشت خود را کامل و مودی است. اما می توانید این اسپری برای سلامتی و حتی زیبایی خطرناک باشد?! در این مقاله ، ما می خواهیم به این نکته اشاره آسیب های بالقوه و راه درست برای استفاده از این اسپری.

https://www.amazon.com/Garnier-Fructis-Style-Anti-Humidity-Hairspray/dp/B078PGBM6H/ref=sr_1_3?_encoding=UTF8&c=ts&dchild=1&keywords=Hair+Sprays&qid=1628419338&s=beauty&sr=1-3&ts_id=11057891

چرا افراد سیگاری در معرض خطر بیشتری هستند?!

اسپری مو عناصر است که بسیاری از مردم به صورت روزانه استفاده هستند. اگر چه بسیاری از خسارت آگاه و بالقوه هستند, مثلا, تلاش برای جلوگیری از آنها را از ورود به چشم و دهان خود را, اما برخی از نگرانی های خود را هنوز ناشناخته است. بنابراین تنها راه دور ماندن از این خطر دانستن راه درست برای استفاده از این اسپری است. اول از همه ، شما باید بدانید که اسپری مو آتش زا هستند ، بنابراین شما هرگز نباید آنها را در نزدیکی شعله آتش استفاده کنید. به عنوان مثال،, اگر در نزدیکی شومینه, اجاق گاز, سیگار, قلیان و ... شما هرگز اسپری! همچنین ما باید این اسپری ها را در مکان های گرم مانند تنه ماشین قرار دهیم. در چنین مکان هایی ، درجه حرارت هوا می تواند به سرعت به حتی 55 درجه سانتیگراد برسد. اگر نبولایزر در دمای بالاتر از 48 ° C باشد ، ضربات می زند!


اعتیاد به اسپری مو بسیار خطرناک است!

نبولایزر ها تحت گروه حلال طبقه بندی می شوند و برخی از آنها به عنوان یک داروی استنشاق استفاده می کنند. به عبارت دیگر تنفس از این مواد می تواند برای یک زمان کوتاه ایجاد احساس خوشایند و حتی یک توهم است, اما شما باید بدانید که این ماده نیز مانند سایر مواد مخدر اعتیاد آور است و مضر. عوارض جانبی کوتاه مدت آن عبارتند از سردرد شدید و خستگی ، و عوارض جانبی بلند مدت آن عبارتند از آسیب مغز و کلیه.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5fddf1435810d/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D9%87%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%88%D9%85%D9%86%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-victoria-secret-love-eau-de-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1


چشمان خود را ببندید و نفس خود را نگه دارید!

تحقیقات نشان داده است که اسپری مو می تواند باعث تحریک ریه ها و مشکلات تنفسی به خصوص در افراد مبتلا به آسم. آسم ممکن است حملات آسم با استفاده از آنها را تجربه کنند. در سمت تلنگر, ثابت طولانی مدت تنفس اسپری مو می تواند باعث "فیبروز آلولیت" از. بیماری های دستگاه گوارش است که در آن ضخامت ریه دیوار علت مشکلات شدید تنفسی و در نهایت مرگ; زیرا این اسپری قطره کمتر به دهان و binitan وارد بهتر است هنگامی که خودتان یا araishگarta می خواهد به او اسپری. بستن دست خود را بر روی بینی و دهان خود را, خفه کردن نفس خود را, زندان خود را به شما. توصیه می شود پس از اسپری ، محل را برای مدت کوتاهی ترک کنید و تهویه اتاق را روشن کنید ، پنجره ها را باز کنید ، به حیاط یا بالکن خانه بروید و در فضای باز اسپری کنید. قطرات اسپری مو باقی مانده در جو و تجزیه شیمیایی آنها می تواند اثرات مضر بر سلامت شما داشته باشد.


چه اسپری مو شکننده?!

در اکثر اسپری های مو ، انواع ترکیبات الکلی مورد استفاده قرار گرفت. الکل باعث خشکی طولانی مدت و شکنندگی مو می شود. به این ترتیب ، مو پس از مدتی درخشش خود را از دست می دهد. علاوه بر این ، استفاده بیش از حد از این اسپری باعث می شود آنها را به تجمع بر روی مو و از دست دادن مقیاس های سفید خشک شده خود را بر روی شانه ها و لباس های خود را. این شوره سر نیست, اما مردم فکر می کنم آن را شوره سر, و آن را یک چشم دلپذیر بیش از حد. بنابراین هر بار که شما به حمام بروید ، شستن موهای خود را به خوبی و استفاده از تهویه و ماسک. توصیه می شود از اسپری های "بدون الکل"استفاده کنید.

روی زمین اسپری نکنید!

قبل از اسپری از محصولات تقویت کننده مو و مرطوب کننده استفاده کنید. هرگز در نزدیکی کف سر اسپری نکنید فقط اسپری های لازم را اسپری کنید و کل مو را در اسپری ننوشید! اگر این اسپری ضربه ریشه مو ، آنها باعث ریزش مو و باعث ریزش مو و لایه برداری از کف سر. متاسفانه ، اسپری های بسیار کمی وجود دارد که به مو آسیب نمی رسانند. شما باید سعی کنید بسیاری از اسپری های مختلف برای پیدا کردن فقیرترین. در صورت امکان استفاده از یک ظاهر طراحی شده گیاهی به موهای خود را. البته در سال های اخیر تولید کنندگان تولید محصولات که بیشتر سازگار با سلامت انسان و محیط زیست است. در چنین محصولاتی ، کلمه سبز یا سبز معمولا نوشته شده است.

خرید تخم مرغ تازه زیر قیمت بازار از snapmarket!


دانلود قسمت اول از سری زخم رایگان!



تهویه مطبوع مو ، اسپری مو، شکنندگی مو

رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ مو بویل


اگر شما استفاده از یک لنز...

هنگامی که ما با استفاده از اسپری های مو ، ما خودمان و کسانی که در اطراف ما در معرض خطر قطرات ورود به چشم قرار داده است. اما بیشتر اسپری های مو و چشم تنها تحریک این shostosho رفع آنها هستند اما اگر مقدار زیادی از اسپری وارد چشم می تواند باعث سوزش چشم دائم آسیب و یا از دست دادن بینایی. به خصوص اگر این لنز است که شما استفاده کنید.


بانوان باردار هوشیار

اگر زنان در تماس با اسپری مو به خصوص در محل کار مانند آرایشگاه در دوران بارداری خطر تولد فرزند خود را در کودکان افزایش می دهد با مشکلات و نقص اندام تناسلی. مطالعات نشان می دهد که میزان توسعه این نقص ارگان در کودکان مرد در دهه های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. برخی از کارشناسان می گویند که یک ماده شیمیایی موجود در مواد پلاستیکی به نام "فتالات" که علت این نقص جنین. این مواد شیمیایی می تواند برهم زدن تعادل هورمون ها شده اند ممنوع از استفاده از اسباب بازی در اتحادیه اروپا برای چندین سال اما ظاهرا نیز در برخی از لوازم آرایشی. البته ، از سال 2005 ، استفاده از آن در اسپری های مو و سایر لوازم آرایشی ممنوع شده است. بنابراین مراقب قاچاق تقلبی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد