فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

"با توجه به تنوع برند و محصول و افزایش فروشگاه ها، خرید و انتخاب تا حدودی دشوار شده است. فروشگاه الانزا که به طور آنلاین فعالیت می کند، خرید را برای شما آسان کرده است.

معرفی بسیاری از مواد مغذی برای تقویت ریشه های مو

گروه: سلامت مو



سلامت مو ، تقویت ریشه های مو ، بهداشت و جوان سازی مو

تقویت ریشه های مو با خوردن کاکائو و شکلات تیره


در این مقاله ما در حال حاضر برخی از مواد مغذی است که تقویت ریشه مو و اطمینان از سلامت و شادی خود را.


بسیاری از مردم صرف بیشتر وقت خود را در سالن مو به این امید که مردم روشن و براق خواهد بود. همچنین بسیاری از صرف مقدار زیادی از پول را در خرید انواع شامپو ، رنگ مو، سرم مو، etc.To مو زیبا تر. اما شما باید بدانید که قبل از انجام هر کاری, شما باید در مورد تغذیه موهای خود را با مصرف مواد غذایی مناسب فکر می کنم. پوست سر نیاز به مواد مغذی زیادی دارد تا موها به خوبی رشد کنند و سالم بمانند. در برخی موارد ، ریزش مو به علت کمبود مواد مغذی رخ می دهد. در این مقاله ما در حال حاضر برخی از مواد مغذی است که تقویت ریشه مو و اطمینان از سلامت و شادی خود را.


تقویت ریشه های مو توسط جوانه گندم و سایر غلات

علاوه بر پروتئین ، ویتامین های B ، کارشناسان معتقدند ، برای رشد بسیار موثر است و زیبایی مو را حفظ می کند. ویتامین های پیچیده b می توانند ترشح سبوم را در ناحیه پوست سر کنترل کنند و گردش خون را در ریشه مو تحریک کنند. بنابراین ریشه های مو قوی می شوند و ساقه های مو روشن تر می شوند.


جوانه گندم سرشار از ویتامین های گروه B است که در خدمت زیبایی مو است. البته ، شما نباید غلات دیگر را نادیده بگیرید. ما توصیه می کنیم خوردن 4 به 5 بخش هایی از غلات سبوس دار در روز. توجه داشته باشید که این غلات علاوه بر داشتن این ویتامین های غنی از فیبر نیز برای کمک به هضم و سیری ، یک رژیم طولانی مدت است.

دستبند جذاب. نمایش ریس رو ندیدی؟ اتمام این سایت.


خرید اپل دیده بان در یک قیمت معقول!(خرید امروز)




اثر ماهی بر تقویت ریشه مو 

شما نیاز به پروتئین موهای خود را زیبا و سالم. ماهی و گوشت قرمز غنی از اسیدهای آمینه مانند "متیونین" و "سیستین" هستند که پیش سازهای کراتین هستند. این ماده ترکیب اصلی مو است که ساختار آنها را تقویت و بهبود می بخشد. ماهی غنی از پروتئین و لاغری همراه است. ورزشکاران ، گیاهخواران معمولا در میان کسانی هستند که بیشتر از کمبود پروتئین رنج می برند. برای موهای خود را به درخشش از سلامت ، شما نیاز به مصرف پروتئین به اندازه کافی روزانه. اگر شما یک ورزشکار هستید ، یک گیاه خوار یا رژیم غذایی مصرف کرده اید ، باید مصرف پروتئین را افزایش دهید.


مصرف سبزیجات و میوه های رنگی در تقویت ریشه های مو

ویتامین c همراه با فلاونوئیدها فولیکول های مو محافظت می کند و زیان را کاهش می دهد. این آنتی اکسیدان ها نیز در مجموعه ای از شامپو و داروهای مربوط به مو وجود دارد. بهترین راه برای موهای سالم شامل غذاهای غنی از این آنتی اکسیدان ها در برنامه رژیم غذایی خود است. از اینجا ، شما می توانید برخی از عکس برگردان بزنید شلیک. همه موهای خود را سالم باقی خواهد ماند و بسیاری از بیماری ها از شما خواهد رفت. توجه داشته باشید که افراد سیگاری و افرادی که با بسیاری از جنبش فیزیکی نیز نیاز به ویتامین C. زیرا این ویتامین حساس به استرس اکسیداتیو ناشی از مصرف دخانیات مصرف انرژی بالا و آن زود از بین می رود. ما توصیه می کنیم روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات تازه برای پر کردن بدن خود را با ویتامین C باک.


تخم مرغ و تقویت ریشه های مو

زرده تخم مرغ یک درمان طبیعی و زیبا برای موهای شما است ، زیرا غنی از ویتامین A است که بافت های پوست سر را فعال می کند. علاوه بر این ، تخم مرغ ، هویج ، اسفناج و محصولات لبنی غنی از ویتامین A هستند. شما باید بدانید که از نوجوانی ما نیاز به این ویتامین بیشتر و در شیردهی ما به آن نیاز دارید بیش از همیشه. اگر چه کمبود این ویتامین بسیار نادر است بهتر است به اندازه کافی از این ویتامین به نگه داشتن موهای خود را در سلامت عالی است.


کاکائو و شکلات سیاه و سفید

سایر مواد مغذی لازم برای سلامتی و زیبایی آهن مو است. مواد معدنی کاکائو و شکلات تیره مقدار هموگلوبین و اکسیژن را به مو افزایش می دهد. به همین دلیل است که نقش مهمی در رشد و تقویت مو دارد. خوشبختانه ، کاکائو ، علاوه بر منابع آهن ، می تواند به علاقه شما به شکلات پاسخ دهد ، تا زمانی که از مصرف آن تجاوز نکنید. توجه داشته باشید که این مواد مغذی می تواند بخشی از نیاز ما به آهن. گوشت قرمز و لوبیا قرمز و جو و کوینولا در میان دیگر منابع غذایی آهن هستند. توجه داشته باشید که زنانی که خونریزی زیادی در طول دوره های ماهانه خود را, شد, چالش, زنان باردار و افراد مبتلا به کمبود مواد غذایی بیشتر در معرض ابتلا به کمبود آهن است. شما باید بدانید که اگر بدن شما در آهن کم است ، شما موهای خود را براق و برجسته از دست بدهند.

https://elanza.com/product/LNZP-6073f1becc5f9/%D8%AA%D9%88%D9%86%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B4%DA%A9-%D9%88-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-150-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

منبع دیگری برای تقویت ریشه های مو: عدس و دوستان

حبوبات منبع عالی ویتامین B هستند ، روی (روی) بهترین جایگزین برای گوشت قرمز محسوب می شود. توجه داشته باشید که روی برای درخشش مو ضروری است و باعث رشد سریع مو می شود و مانع از افتادن آنها می شود. عدس دارای جایگاه ویژه ای در میان حبوبات است ، زیرا کم کالری و غنی از مواد مغذی است. ما توصیه می کنیم که شما با استفاده از این خانواده و به خصوص عدس برای جوان سازی مو.

جوانه گندم سرشار از ویتامین های گروه B است که در خدمت زیبایی مو است. البته ، شما نباید غلات دیگر را نادیده بگیرید.


روغن دانه کتان و دوستان

روغن های گیاهی حاوی چربی های مفید هستند که ارزش استفاده دارند. این روغن ها قلب پسند و کمک به سلامت مو زیادی. از آنجا که آنها حاوی اسیدهای چرب ضروری و یا امگا 3 که موجب افزایش بافت مو. این روغن ها معمولا در ترکیب یک شرکت لوازم آرایشی استفاده می شود و شما همچنین می توانید از آنها در تهیه ماسک های خانگی استفاده کنید. به جای استفاده از سس های چرب ، توصیه می کنیم با استفاده از این روغن های گیاهی ، به ویژه روغن کتان. در این مورد ، علاوه بر کمک به آمادگی جسمانی خود را ، او نیز تا حد زیادی خدمت کرده است.

 

اثر بادام و دیگر آجیل برای تقویت ریشه های مو

ویتامین e باعث رشد مو می شود زیرا گردش خون را تحریک می کند و پوست سر را تغذیه می کند. این ویتامین دارای خواص ضد التهابی بوده و همچنین از نازنینتان قلب شما محافظت میکند. در واقع ، خواص ضد التهابی آن نیز به سلامت و زیبایی مو کمک می کند. ما توصیه می کنیم مصرف روزانه بادام ، فندق و سایر آجیل را نادیده نگیرید. مصرف آجیل یک میان وعده خوب است. البته ، اگر شما در مورد لاغری در مصرف آنها نگران هستید ، دور نشوید زیرا کالری نسبتا بالا دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد